21 Eylül 2012 Cuma

Lila Kutu "Eylül"

Geçen ay o kadar kötüydü ki, yazmadım bile. Bu ay fena olmamış. 

Özellikle "Bioaderma" nın gözenek küçültücü kremini çok merak ediyrdum ama piyasadaki bir çok gözenek küçültücüyü aldıktan sonra gereksz masraf yapmak istemiyordum sırf denemek için, çok iyi oldu. 

Son zamanlarda ilgimi çeken organik ürünler için yine güzel bir kutuydu;
- AVIVA markasnın dudak nemlendiricisi (çilekli diyor ama şurup gibi) 
- Live Clean duş jeli 

Tam boy ürün için kasmayıp bol bol kişiye uygun deluxe samplelarla dolu gelecek kutular diliyorum.

 Lila kutuya üye olmak için şu linke TIK TIK yapabilirsiniz. :)


1 yorum:

audrey dedi ki...

gabrini allık hariç güzel bir kutuydu ben de beğendim..

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails