21 Eylül 2012 Cuma

Haftanın Ojesi - Nails of the Week: Golden Rose "Rich Color-10"

Golden Rose'un son çıkarttığı seriden sıcak tonlu bir nude tırnaklarımda gördüğünüz.

Resimde tek kat halini görmektesiniz ama ben iş yerinde tırnaklarımı makas kullanırkenın biraz bozdum.

Ancak tek kat olduğundan 1 gün soyulmadan dayanabiliyor. Sonrasında minik minik bozulmaya bailıyor.

Kısa ürede oje sürmek zorunda iseniz sizi bir gün güzel kurtarır ancak bir kaç gün dayanması için 2 kat sürmek gerek.

Tek katı düzgün sürebilirseniz çok güzel bir sonuç elde edersiniz ama ben pek beceremedim.
Fırçası da "Rimmel" ufak boydaki hızlı kuruyan ojelerine benziyor. Gayet ideal boyutta büyük.

Tırnaklarıma baz niyetine şeffaf oje sürüp üzerine bu ojeyi geçersem becerebileceğimi düşünüyorum. 2 hafta oje sürmeyince paslanmışım :).

Fiyatı 2 lira civarıydı sanırım...


1 yorum:

SihirliGünlük dedi ki...

aynısını aldım haftasonu :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails