5 Eylül 2012 Çarşamba

Karışık Alışveriş - Stila, Essence, Tresera

Aslında alıp da kullanmaya başlamadığım fotoğraf makinemi denemem lazım diyerek oluşan bir yazı bu. Hali hazır da bitmeyen ve son zamanlarda tekrar tavana vuran (e malum sonbhar da geliyor ve daha evlenmeye de niyetim yok) alışverişlerimin hacimsel olarak ufak olanları fotoğraflayayım dedim. Henüz karıştırmadım makineyi. Bu ilk denemelerim.

Kıyafet olarak Mudo indirimden çok aldım. Yeni sezonda 1. tercihim H&M. Onu takiben Zara ve arkadaşları :p şimdilik. Abartı olmayan bej bir biker boot almak istiyorum!!! Mavi Jeans yeni bir kot serisi çıkarmış ya da ben arkadaşımdan yeni duyduğum için yeni biliyorum. Gold serisi. 159,95'e "Lindy" model bir kot aldım. Sadece laciverti vardı ki zaten lacivert istiyordum. En sevdiğim kotum lacivert GAP'im sizlere ömür olmak üzere ve aynı modelden yok. Ben de uzun zamandır tercih etmediğim MAVİ'den aldım. Hatta Son 2 ayda 3 kot almış oldum :)

Aşağıdaki resimde gördüğünüz Stila güzelliklerini Limango'dan alım. Toplamda 30 küsur birşey tuttu :) ve kırılmadan geldiler her ne kadar oldukça geç gelmiş olsalar da. *** Siparişim de bir de 4 numaralı Stila fırça vardı ama fotoğraflamayı unutmuşum.

Ayrıca bir kere de Gratis vs. yerlerde rica ederim müşteriler deneme ürünleri dışındakileri kullanmasınlar. Satın alacak ürün kalmıyor!!!Essence'den daha çok oje alacaktımki kullanılmış olmasalardı. Oje kurutucu damlalıklı ürünü görünce de atladım. En sevdiği Inglot biraz pahalı. Aslında bu süre zarfında muadilini ararken gereksiz masraf yaptım ama bu da olmazsa Inglot'a geri döneceğim...


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Maviden aldigin kotu merak ettim gosterseymissin iyimis:) gule gule kullan hepsini

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

yıldız dedi ki...

limango ne yapmış zamanında çilekdenmi toplamış bunları stilayı kim getiriyorki acep?

iyi günlerde kullan, evlilik için sonbahardan ziyade ilkbaharı tercih etmelisin bahar gelini ol;)

sevgiler
yildizlimakyaj.blogspot.com

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler kızlar :)

Sonbahar-Kış insanıyım ama Haziran'da evlenmek istiyorum. Ben de önümüzdeki Haziran'a da daha evlenmem diyerek bu sonbaharın tadını alışverişle çıkarıyorum :d hihihihi

Stila bir ara Sephora'da satılıyordu. İlk açıldığında falan. Kalanlardır bunlar... Az da olsa satsalar keşke. Setlerini
paletlerini falan. Hem daha ekonomik hem de satması daha kolay. Marka çeşitliliği de olur.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails