4 Haziran 2012 Pazartesi

Neredeyim, Neler yaptım, Neler Aldım?

Okul falan derken bir de işe girdim. Kendi işimi, sevdiğim ve senelerdir kullandığım bir markada yapıyorum. Bir anda aradılar, hemen belgeleri topla falan bir süredir kafamı kaldıramıyorum ama çok mutluyum! :D Torpilsiz, alnımın akıyla girdim :D Tabii ki tez için de yapmam gerekenler olduğu için bloga vakit ayıramıyorum. O yüzden kayboldum ama geri döndüm :) sayılır :p

Bu süre zarfında ise piyasadan geri kalmadım ve şu cicileri aldım :) Almasaydım olmazdı :p

7 yorum:

yıldız dedi ki...

öndeki essence den bende aldım 2 tanede başka renk bende yayınlayacaktım şimdi:)

senem dedi ki...

TATLIM ÇOOK SEVİNDİM işin için :)
bende nerelerde diyordum :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

çok eğlenceli br marka yahuuu essence :)
hihih :) teşekkürler datlım :p

Unknown dedi ki...

essenceyi kuruttuk tüm bloglar talan etmiş ortalığı bende ocelendim ama alacağım çok şey varrr :))

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

eneeem o nude ojeler ne güzelmiş ben makyaj ürünlerine daldığımdan onları görmemişim bi dahakine alırım artık güle güle kullan böcüüüm <3

ballibademimm dedi ki...

Merhabalar çekilişi ne zaman sonuçlandıracaksınız acaba?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Sonlandırıp kazananları açılmaıştım bir ay önce canım. Hem youtube dan hem de buradan. Haftabaşı bütün hediye vs. sildim blogdan canım...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails