25 Haziran 2012 Pazartesi

MUDO Alışverişim

Aslında şu gördükleriniz bir kısmı. Yani okadar sapıttım :p

Efenim Starcity avm.de Garaj Günleri diye bir olay var. Ben ilk kez gittim. Starcity'e de ilk gidişim. Güzel bir avm imiş. Brçok sezon avm.si halt etmiş.

Garaj fiyatları inanılmaz ucuz. Eh beni Garaj kısmı kemeyince mağazalardan da atıverdim sepete.Ahhhh ah 12'li donut da almasaydım daha iyi olacaktı çıkarken :p Bir de oturup 2 tane de ayrıca yemeseydim :p

New Balance da var Garaj Günlerinde ama ben unuttum bakmayı :S Bir daha gidebilirim. Bakalım...

İşte aldıklarım. Tişörtler 5,95 ile 9,95-14,95 arsında değişiyor. Ayakkabıyı 20liraya falan aldım. Bluzlar 14,95, sweatler 19,95 falan... Şu şirin minicik tişört se 7,95 :)

Garaj Günlerinde Beymen, Mavi Jeans ve başka markalar da var. Pek hatırlamıyorum. Bence gidin. Sadece 1 hafta sürüyor. Pazar son gün.

3 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

oh güle güle kullan ayakkabı güzelmiş beaaa sevdim

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

saol şekerim. :D giyerim umarım :p hihihihihih :p öyle de bir huyum var :D

Cansın Ekşi dedi ki...

Bütün Mudoyu almışsın bayıldım güle güle kullan :)

visnetadindaa.blogspot.com

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails