17 Haziran 2012 Pazar

LuxyBox Alışverişim

Aslında DKNY "Pure" almak istiyordum ve güvendiğim siteler arasında en uygun fiyatlısını LuxyBox'da gördüğüm için aldım.

Merak edenler için söyleyeyim, kutunun içinden hediye olarak sadece diğer bloglardaki LuxyBox aylık kutuların yazılarında gördüğünüz Bvlgari sabun çıktı. Yani yeni sistemleri olarak açıkladıkları kutu işine son verip alışveriş yanında deneme verecekleri duyurusu bu sanırım.

Neyse, bu parfüm benim çok sevdiğim frezya, sandal ağacı ve vanily içeriyor. Ne yazık ki EDP olmasına rağmen çok kalıcı br parfüm değil. Şişesinin kutusu gibi desenli olmasını isterdim ama napalım pure bir kere :p

Fiyatı LuxyBox'da 158.99 lira idi.

3 yorum:

pia dedi ki...

benim de bayıldığım bir parfüm bu tam yazlık bana göre güzel günlerde kullan :)

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

ay ben de merak ettim şimdi gidip koklanıp görevlilere çaktırmadan bol bol sıkılacaklar listesine ekledim şekerim:) Elimdekiler bitmeden alamam ama sınf sınf burdan da alamadım kokusunu neyse :p

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler şekerler :D :p

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails