16 Mayıs 2012 Çarşamba

Alışveriş-Haul: ABD Alışverişim

Hazır ödemelerimin hepsi bitmiş, ne kredi borcu ne de kredi kartı borcum kalmışken uzun zamandır içimde kalanlrı ve bir iki de merak ettiklerimi alayım dedim. Kullandıkça yorumlarımı yazacağım ama şimdilik denediklerimin içinden ELF lipgloss ve Benefit "posie tint" çoook güzel. Hatta gloss sevmem ama ELF'in lip glossu inanılmaz güzel!

En altta bulunan resimde gördükleriniz ise birebir Sirius Beauty ile aynı olan Oriflame yüz temizleme aletim için Sirius'tan aldığım başlıklar. Ayrıntılı bilgi için TIK TIK


32 yorum:

Mertör dedi ki...

ay ağlamak üzereyim bayıldım her şeye, güle güle değil kahkaha ata ata kullan hepsini! :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

hehehehe teşekkürler :D

secilgil dedi ki...

fırçalar karşısında ben bi kalp krizi geçirip geliyorum... :'(

Adsız dedi ki...

Süper alisveris yapmissin, hem makyaj, hem elektronik, kullanisli ve kalici seyler ve her bir parca cok güzel secilmis, güle güle kullan hepsini! : )

Unknown dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan canım

aysedeniz dedi ki...

bayıldım yaa... nasıl getirttin türkiyeye acaba

Adsız dedi ki...

çok güzeller!! fotograf makinan ilk dikkatimi çeken şey oldu =) modeli nedir?

bir de bunların hepsini hangi siteden aldın merak etmekteyim (:

Jsjs kdksks dedi ki...

canım internet üzerinden mi aldın yoks direkt amerikadan mı aldın sana bir sorum olacak ona göre =)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler arkada şlar :D Bol bol alışveriş yapalım :p içimiz açılsın :p Bunları direkt ABD den aldım :) Bizim bir ayak orada olunca ya biz gidip geliyoruz ya da gidip gelen çok oluyor.
Makina da ABD de modeli T3i ama bizim memlekette :p yani Avrupa'da modelin ismi 600D olarak geçiyor.

tubiss dedi ki...

Datluuuum hepsi süper gözüküyor eminim sürekli açıp açıp bakıyorsundur :D ben birşey alınca öyle oluyor çünkü :D güle güle kullan tatlım :*

Yelda dedi ki...

güle güle kullan hepsini canım. hepsi çok güzeller:) bunları görünce aklıma Amerikadaki alışverişlerim geldi. Orda alışveriş yapmak ayrı bir zevk gerçekten. Sen de Sephora'ya gitmişsin galiba. Valla bi gittim geldim resmen:)

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

aaaay bana bişeyler oluyo seni şu anda arkadaşlıktan reddedesim geldi
bunlar ne yeaaaaa üffff ağlicam güle güle kullan şekerim arada doldur çantaya getir biz de elleyelim bebişlerini :*

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

güle güle kullan cnm :) yorumları bekliyoruz :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler kızlar :) Bu arada o aldığım Sephora paletlerin birinin arkasında Türkiye Sephora yazıyor. Heheheh burası için üretilenlerden biri ben oradan alıyorum ve bir Türk'e denk geliyor. Hay bin kunduz :D

senem dedi ki...

naptın sen öyle ortalığı birbirine katmışsın neler almışsın neler :) amanın amerikaya gidenimiz yok ki öle elflere bittim yanlız aldıklarını gördükçe yuh dedim laptop yuh dedim canon maşallahh allah daha çok versin daha çok al kuzum :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler datlum :) napalım, evlilik yakın değil :p para biriktirmeme neden yok :D hihihihi :p

mughetto dedi ki...

gözlerim yerinden fırladı desem yeridir harikalarrrr :)

guzelliknehri dedi ki...

O benefitin yeşil setine aşık oldum. Ama benefitin her seti gibi minnaacıkmış. Olsun yine de deneme amaçlı çok güzel bir setmiş. aşık oldum resmen

Adsız dedi ki...

ağlasam sus payı verir misin :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

sen gel buralara bir :)

kozmetikkedisi dedi ki...

amanın çok güzel her biri de. canon 600d çok iyi cnm bende aynı makinayı kullanıyorum çok kaliteli bi makina güle güle kullan:)

Unknown dedi ki...

ohhh alışveriş diye buna denir işte, artık öde öde bitmez ama olsun değmiş:) güle güle kullan hepsini canımcım<3 fırçalarda kolyelerde gözüm kalmadı deil:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Canon cuyum ben :D Teşekkürler şekerler :p Masa üstü bilgisayardan diz üstü bilgisayara geçtik bakalım. Hiç huyum değildir ama eski bilgisayarımı harbi eskittim :)Benim gibi tekno-insana :p hiç yakişmiii :p

berrin dedi ki...

gözlerim bayram ettii süper hepsii iyi günlerde kullanın..

Kurbagapirenses dedi ki...

merhabalar :) bende bloguma bekliyorum http://bugunnesursemm.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

hepsi birbirinden güzel şekerim güle güle kullan:)))

SihirliGünlük dedi ki...

Borçlar ödenmiş, vicdan azabı olmadan rahat bir alışveriş yapılmış.. ahh ahh darısı başıma :)) Godiva kutusunda kaldı aklım..Güle güle kullan mutlu günlerde

j.d. dedi ki...

Offf neler neler alınmış böylee :))
Diğerlerinde gözüm yok ama Godiva'larda kalmadı değil :D

Unknown dedi ki...

senem hanım çok güzel görünüyor valla aldıklarınız bizlerede getirseniz keşke :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler şekerler :p

Getiriyorum ama size de :p

Unknown dedi ki...

bir dahaki amerika alışverişinizde sipariş de getirebilir misiniz acaba:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

heheh :) maalesef canım :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails