18 Haziran 2012 Pazartesi

Flormar "Smoky Eyes" Göz Kalemi

Sevgili Kozmoda'dan daha önce tercih ettiğim Flormar "smoky eyes" göz kalemi bu sefer yine Kozmoda'dan hediye geldi :)

Bence bu kalem çalışan insanın dostu. Çalışmaya başladığımdan beri elim bu kaleme gidiyor. Üzerine de bir rimel, bitti gitti. Sabahları makyajım tamaen yaparsam 5dk. Sadece göz, makyajıyla kalırsam 1-2 dk.damı alıyor.

Kalem yağ gibi yumuşacık ama waterproof demeyelim de uzun süre kalıcı diyelim. Sabah 7 Akşam 10 gayet güzel dayanıyor ama hafif akmalar yaşıyorsunuz. Denizde havuzda kullanmamanızı tavsiye ederim.

Rengine gelirsek, köm,r gibi siyah. Ben çok beğenmiştim ve yine beğendim.

Flormar "smokey eyes" göz kalemi Kozmoda sitesinde 10.20tl ve işte şurada pıt pıt

Kozmoda'dan hediyelenmek için ise şöyle alayım :p ho ho ho

3 yorum:

Shewgy dedi ki...

tatlım yaaa bunu gözün içine sğrebiliyo muyuz? allerji falan yaptı mı sende? bana hepsi allerji yapıyoda süremiyorum ondan sordum :D

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Bana alerji yapmadı. Kozmetiklerin bana alerji yapma oranı %30 Flormar'da dene ama herkesin sürdüğünü sürmemek için aman ucunun bir kısmını yok etmeyi unutma :D

senem dedi ki...

çok güzlemiş arakdaşımda aldı arka tarafı çok işe yarıyor :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails