15 Mayıs 2012 Salı

Alışveriş: Diablo 3

Oh çok mutluyum :D Hala gerçek değilmiş gibi geliyor :_)

11 yorum:

Adsız dedi ki...

canım kardeşim atladı bunu istiyorum bu oyunu çok seviyorum diye :))
Bu oyun mu film mi?
Nerden alınıyor?
Kardeşim çok heyecan yaptı şuan =)))

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

oyun canım :) d&r da falan var.

Adsız dedi ki...

:) Ş.urfada o yok :( http://www.oyuncenneti.com/diablo-3-oyna.html kardeşim de burdan oynuyormuş :) +18 yazıyor nasıl bi oyun ki?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

d&r ın internet sitesinden satın alabilirsin. rpg oyunu. kötüleri yenmeye çalışıyoruz :p internette arat, resimlerden fikir edinirsin...

Ponti dedi ki...

Oyun hayranı bir dişi, aman allahım nihayet :) Bu kadar olmasa da ben de team fortress hayranıyım :)

Lady dedi ki...

Dün akşamki Taksim etkinliğine gittim. Eve vardığımda birkaç saat yorgunluktan uyuyamadım. Orada izdihamdan almayayım dedim oyunu. Sabah uyandığımda erkenden D&R'a gittiim almaya. Son 3 oyun kalmıştı, hemen kaptım :D Bitirdikten bir süre sonra bile hala sarhoş gibi olacağız. Bünye hala kabul etmiyor oyunun 12 sene sonra çıkmasının heyecanını :D

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Bugün bir tane daha almam gerekiyor :_( Kardeşimle) o da hatun :p) birlikte alıyoruz oyunları. Şimdi bu guest passleri uzatma olayı yok. Oyunu full satın almamız gerekiyor. Yani bugün umarım kalmıştır, bir tane daha almam gerekiyor, çatliciiiim o_O Keşke pre-order yapsaydım oooof of!!! yaaa 12 sene olmuş mu? vay anasını. Harbi yaşlanıyoruz :p 1.y
oynadığım günler dün gibi :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Bir de Taksim etkiliğinde kostüm giyen var mıydı? Fotoğraflarını görmedim hiç, meraklardayım :D

Lady dedi ki...

Kostüm yarışması vardı, birinciye Collector Edition hediye! Bir tanıdığım kazandı onu. Yani evet, kostüm giyen vardı. 2 kız vardı, biri Demon Hunter diğeri Monk olmuştu. Monk aldı yarışmayı. Tyreal olan biri vardı. Mumya vardı. Barbar vardı vs vs. Aslında en fazla 10 kişi vardı kostüm yarışmasında ama yarışma olacak diye 15 gün önce haber vermişler. Anca yetiştirmişler kostümlerini olduğu kadar artık.
Foto için link atardım ama çoğu tanıdığım olduğu için insanların fotolarını yayıyor gibi olmayayım şimdi. Nette aratırsanız bulabilirsiniz aslında. Youtube'da röportaj falan bile var kostümlü arkadaşların.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşkkürler :D

Adsız dedi ki...

off diablo 3 !!

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails