15 Mayıs 2012 Salı

Lila Kutu "Mayıs"

Bana gelen Lila kutunun içeriği de şöyle :)


Biri bana E vitaminin ve Shea yağının içerikte nerede olduğunu söyleyebilir mi?

Benim için kutu fena değil. Ben daha uzun süre üyeliğime devam edeceğim. Üyeliğini bitirecekler olacakmış :) Olsun olsun lakin arkadaşlarım uzun süredir sıra bekliyorlar abonelik için. Evet abonelikler çok istek olduğundan dolu. Yavaş yavaş kontenjan açılıyormuş. Açılsın da arkadaşlar abone olabilsin :p Üye olup abone olmak isteyenler için TIK TIK diyorum arkadaşlar :)

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails