8 Mayıs 2012 Salı

Yine Bir Blogger Buluşması

Blog sayesinde tanıştığımız için yazıyorum ama kendilerinin benim için kırk yıllık arkadaşım gibiler. Sanki birlikte karar verip blog tutmaya başladık gibi. :)

Geçtiğimiz Pazar günü Ezgitoş, Tubitoş ve ben :p (illa da toş ama) Capacity'de buluştuk, alışveriş yaptık, bir de göbek büyüttük. :D Ezgitoşum da bana AveSeena'nın minik kremini getirdi, çoooook teşekkür ediyorum çünkü içinde pirinç olan cilt bakımı ürünlerine bayılıyorum. Cildime çok iyi geliyor.

Şöyle dağıta dağıta alışveriş yapalım istedik ama Pazar günü miskinliği midir  nedir, bütün satış danışmanları birbirinden uyuzdu. Farklı bir parfüm alma istiyordum, kampanyalara rağmen deneyesim bile gelmedi. İçimiz karardı. Sephora'da ise ayrıca sadece aldıklarımızla çıktık yine. Yani ben ne zaman gitsem az da harcasam çok da harcasam hiç hediye deneme boyu falan almıyorum. Şansın bu kadarı. Üstelik deneme hiçbir  şekilde vermediklerini de söyledi. Arkadaşların aldıklarını hayal görüyorum herhalde. Bir de 300 liralık kremi almadan önce denemek isterim ama onu da deneyemedim. Üstelik diğer blogger arkadaşlarımın söylediğine göre MAC'teki gibi minik kaplara ürünü koyup veriyorlarmış. Ben de sadece rujumu aldım çıktım. Gece kremi ve serum olarak başka türlü bulacağız bir yol artık. :S

Efendim, alışverişlerim de aşağıda. Ezgi'de görüğüm kağıt maskeyi (kutuda 4 tane var ve 8.90TL) Gratis'ten aldım. Sephora'da ise sonunda aradığım pembe ruju buldum!!! Hayatımın rujdur kendileri. %10 black kart indirimim ile 72.90 liraya aldım. 29 numara Rose Opera rengi. Fotoğraf rengi birebir yansıtıyor, sadece karanlık çıkmış. Çalışma masamı değiştirdim, henüz ışığı nasıl kullanacağımı deniyorum. Zaten kameramı da değiştirdim. Yarından itibaren onunla deneyeceğim. Neyse, ben yine lafı uzatmadan resimlere geçeyim. :p

12 yorum:

Unknown dedi ki...

ne güzel oh sefanız olsun :)
rujun çok güzelmiş güle güle kullan.
şu maskelerden ezgi'nin blogunda görmüştüm. alayım diye bakıyorum ama denk gelemedim bir türlü. bitmiş oluyor galiba.

Dilarahandan dedi ki...

ne güzel eğlenmişsiniz :) en kötü gününüz böyle olsun :)

bu arada çekilişi ne zaman açıklayacaksın merakla bekliyorum çünkü sonucu :) :) :)

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

oh oh bi daha buluşalım hep topuşalım çok seviyorum sizi <3
o dondurmalı fotoda ellerim ne biçim çıkmış yeaaa:) yamuk yumuk

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler şekerler :)
Çekilişi haftaya yayınlayacağım. Bu hafta okul işlerim falan acayip yoğunum. :)

tubiss dedi ki...

ayy çok beğendim yea tekrar yapalım hemen yapalım hergün yapalım istiyorum :D el fotosunu çok beğendim çok beğendim :D bir dahaki sefere alengirli ojeler sürelim :*

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

yaparız yivrım. sıvaz sıvaz :p

edali makyaj dedi ki...

merhaba :)
bence sadece size denk gelmiş şans işte..ne zaman sephora ya da mac'e gitsem bir şey almasam da elim kolum dolu çıkıyorum :) özellikle palladium sephora üzerine tanımam..onlar sayesinde şuan 25 tane sample sephora yüz bazım var tam boyunu almama gerek kalmadı :)
aldıklarınızı da güle güle kullanın :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Capacity, Torium ve Taksim Sephora larda şansım hiç olmadı. En azından cilt bakımı için deneyebilsem, alerji yapıp yapmadığını vs. anlayıp satın alırım ama o da yok. Sephora makyaj bazı da gerçekten çok güzelmiş. Teşekkürler canım... :)

zeys dedi ki...

cok sevıyorum blogger bulusmalarınııı!
bu arada blogunu yenı kesfettm takıpteyım benımkıne de beklerım :))

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Demet dedi ki...

güzel bir buluşma olmuş ruj gerçektende mükkemmmel rengi ambalajı adı sanı ile harkulade iyi günlerde kullan

Adsız dedi ki...

hiç kıskanmadım elbet :D

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

heheh teşekkürler :)
sıvaz sıvaz size sayın tiwele :p

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails