5 Ekim 2011 Çarşamba

Yine Ben Yine Alışveriş :) NARS - MAC - ORIFLAME

Efenim resimde de gördüğünüz üzere aldıklarım şöyle:

MAC Fırça Temizleyici: 235ml - 29TL
NARS Madrague Far : 44TL (Harvey Nichols indirimli)
MAC Matchmaster fondöten tersterı
NUXE Kuru Yağ 10ml. mini boy (firmadan hediye)
ORIFLAME Giordani Maskara - 12.90TL (katalogdan 25TL lik alışveriş yapana bu fiyat)
ORIFLAME Gioardani Night Lash Treatment - gece için kirpik besleyici -13.90
ORIFLAME Gioardani Set - far,mini parfüm,ayna - 14.90TL
ORIFLAME Oje Kurutucu - 9.90TL (Inglot olan parlaklık verdiği için parlaklığa gerek duymadığım zamanlar ve ara katlar için aldım.)
ORIFLAME Marrakech Set - 9.90TL 3 set aldım hediylik bulunsun diye.

Oriflame'de alıklarımı henüz kullanmadım. Kirpik besleyiciyi denedim ve uzun zamanda sonuç alınabilinecek bir ürün olduğundan birşey söyleyemeiyorum.

Nars görüldüğü gibi pigment yoksunu.Her ne kadar aynı renklerden $5 a (+%8vergi) aldığım Wet&Wild 6'lı Color Icon paletimde pigmentli halleri yer alsa da tamamen mağaza ışıklarına aldanıp almış bulundum. En azından çok amaçlı renklere sahip ve tatil için çok iyi bir ikili. 

MAC fırça temizleyicisi zaten bilindiği gibi piyasadaki fiyat-kalite-koku açısından en iyisi. Evet koku... Elf'in fırça temizleyicisinin tahammül edilmez bir kokusu var.

Fondötene gelince, kesinlikle denemeden almayın. Mağaza ışıkları cildinizi farklı gösteriyor, yüzünüzde makyaj varsa makyaj artistleri bunu hesaba katmıyor ve üstüne de makyaj artistlerinin sizi inatla koyulaştırmaya çalışmaları da eklenince aldığınız ürün sizi bir maymuna dönüştürebilir. (Elanor'un lafı, bayıldım :)) Resimde gördüğünüz 1,5 numaralı renk. Buğday renkliler için uygun olacaktır. Yapısı çok güzel. Sürdükten sonra pürüzsüz bir ten bırakıyor ve kalıcı. Ben ise bu seriye rağmen renk konusunda MAC te yine bir renk tutturamayacağım. Ya sarı ya da turuncu duruyor fondötenler bende.

NUXE yağ güzel icat.Saç, yüz, vücut için kullanabilirsiniz. Ben kuruyan maskaralarıma koydum ve artık besleyiciler :) Bunun dışında yağlı ciltler için uygunlar ve kaşlarımın üstüne sürüyorum şu sıralar çünkü kaşlarımı kısmaktan kırıştılar :p Karma cildime ve yağlı alnıma rağmen çok güzel nemlendiriyor.

İçinde Borage, St. John's Worth, Badem, Kamelya, Fındık ve Macadamia yağları ile E vitamini var. Aslında E vitamini yağı da var. Tam emin olmamakla birlikte bunlar ayrı ayrı almak da mümkün. Malum aktarlar ve Solgar, GNC gibi markaların bu tip ürünleri olabiliyor.  Hepsini toplamaya üşenenler için iyi bir seçenek. Ürünün orjinal boyu 50ml olarak satılıyor ve bir de 100ml sprey şeklinde olan simli versiyonu mevcut.  Fiyatlarını tam olarak bilmiyorum anca internette gördüğüm kadarıyla 50-75TL arasında değişiyor.
 

4 yorum:

senem dedi ki...

güle güle kullan tatlım :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben yazmadan sana sen yazdın :) teşekkür ederim canım ve hoşgeldin ...

Adsız dedi ki...

oh allahtan sadece testermış :D

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

heheh evet :) hiç işim olmaz denemeden almakla :D ya hala bakıyorum suratıma. Nasıl bana 1,5 için açık renk dedi anlam veremiyorum. Ahanda fotoğrafını çektim twitter a yükleyeceğim.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails