5 Ekim 2011 Çarşamba

Blending-Crease (karıştırma) Fırça Karşılaştırması

Piyasada birçok markada blending-crease ya da karıştırma fırçası olarak adlandırılan fırçalardan bulmak mümkün. Hiç unutmam, makyaj ile kafayı ilk bozduğumda en çok istediğim şey bir 224 idi ancak İstinye Park MAC'teki mua bana fırçanın 75TL olduğunu söyleyince soluğu hemen karşısındaki Sepora'da alıp resimde gördüğünüz fırçayı 25TL ödeyerek makyaj çantama kazandırmıştım. Aradan 3 sene gibi bir süre geçtikten sonra bir de ne öğreneyim, meğerse 224 nolu fırça 75TL değilmiş. 50TL gibiymiş. Neyse 224 sahibi olamadım ama aşağıda gördüğünüz fırçaları aldım.

1,3,4 Coastal Scents, 2 Sephora (no:13) ve 5 ise Oriflame. Oriflame fırça keçi kılı (diğer fırçaları da doğal kıllardan olmak üzere fırçanın işlevine göre kılın çeşidi değişiyor), Sephora hakkında bir bilgi yok, Coastal Scents fırçalar ise samur,keçi ya da sentetik kıllardan oluşuyor ve bu fırçalar hakkında bir bilgi olmasa da 1 numaranın keçi kılından olduğunu düşünüyorum.

1 numaralı fırça mağazasında inceledğim kadarı ile yeni çıkan MAC 226 için iyi bir muadil olacaktır. Şu sıralar herkesce çok sevilen 226 kadar ben de bu fırçayı bayıla bayıla kullanıyorum aldığımdan beri.

3 ve 4 numaralı fırçalar kısmen daha az kıl yoğunluğuna sahip. 5 numaralı Oriflame fırça ise yapı, sap boyu, kıl boyu ve kıl yoğunluğu açısından MAC 224 benzeri.

Sephora'nın fırçası orta boy bir karıştırma fırçası. Hem göz kıvrımında çalışmak hem de renkleri karıştırmak için oldukça ideal bir fırça.

Kesinlikle alın diyebileceğim hem fiyat hem de kalite açısından 1 ve 5 numara. 5 numara Oriflame 9.90TL indirimli-14.90TL standart fiyatı(20 Ekim-9Kasım katalogunda indirimli) 1 numaralı fırça $2.90 gibi bir fiyattaydı. Şu sıralar aynı tip başka bir fırça satıyorlar. Diğerlerinden de 4 numarayı hala bulmak mümkün. Bunları Crown Brushes ürettiği için her zaman onların sitelerinde bulmak mümkün. Fiyatları yine 2-3 dolar civarında değişiyor.

1 yorum:

j.d. dedi ki...

Bu fırçaları çok seviyorum farsız çıkmayan biri olarak :)
Oriflame'i hiç denememiştim, deniyim bari ;)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails