25 Ekim 2011 Salı

Hediyelerim, Alışverişlerim ve Biraz Hüzün

Zor zamanlar geçiriyoruz. Kafamız allak bullak. Hayatın stresi yetmiyormuş gibi zaten üzüldüğümüz durumlar inanılmaz kötü bir hal alınca şu duruma geldik. Hepimizin acısı aynı. Belki yakınımızda, belki uzağımızda. Üstümüzde karabulutlar... Biz birlik ve beraberliğimizi bozmadan, hoşgörümüzü kaybetmeden, soğukkanlılıkla ellerimizi hiç bırakmayalım. Bunun yanı sıra Van depremi için yapılabilnecekler konusunda Akut, Kızılay gibi güvenilir kuruluşların ya da kişilerin ve markaların sosyal medya hesaplarını takip ederseniz en sağlıklı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Ben fazla konuşmak istemiyorum ve üzüldüğüm zamanlarda, birini kaybettiğim zamanlarda yaptığım şeyi yapıyor ve mutlu şeyler görmeye çalışıyorum, unutmak için değil, devam edebilmek için. İnsanlığımı yerine getirmeye devam ediyorum sadece bugünlerde değil daha önceleri yaptığım gibi ki birçoğumuz da böyle ztaen.

Bu yazıda aldıklarım ve gelenler, son 1 ayda aldıklarım. Kitaplar da var ama kimsenin pazarlama kitapları görmek isteyeceğini düşünmüyorum :) Kişisel streslerimin tavan yaptığı dönemler beni düşünen arkadaşlarım, yaver giden şansım ve minik alışverişlerimle tam düzeldim derkene kadar geçen sürede aşağıdakiler oldu:  :)


Bizim İşletmeden (İ.Ü.) bir arkadaşım bana şu gördüğünüz cicileri hediye etti. Ne diyim, paketi açtığımda gözüm döndü. İkimiz de yüksek lisansı bitirme stresindeyiz ama çıldıran kısım benim. Sadece gönderdiği hediyelerle değil, her davranışlarıyla insanları mutlu eden biri. İş başvurusu yapmaya başlamazsam beni öldürecek  ama :p çünkü okul ile birlikte ben yürütebilsem bile ki zaman zaman yarı-zamanlı çalıştım, tam zamanlı bir iş için ayda 1-2 kere okula gitmeme izin vermelerini isteyemem, bilmiyorum...

Bir de pazarlama okumak ve insanın pazarlamacı (bu lafı da açıklamak zorunda kalırız hep biz, yani pazarlama uzmanlığı,marka uzmanlığı vs. bu oluyor efenim.Kapı kapı gezmiyoruz :p) arkdaşları olunca çok güzel oluyor. Hele ki Türkiye'de üretim yapan firmalarda çalışan ya da yanındaki bir başka firmada çalışan çok arkadaşı olunca insanın, birçok marka hakkında bilgi ediniyor ve böyle cicilerim de oluveriyor. :D

Aşağıda gördükleriniz 2 hafta önce geldi. Hepsini düzenli olarak kullanıyorum ve çok çok memnunum. İçini bildiğim için de güvenim sonsuz. Ayrıca ayrıntılı yazılarını da yayınlayacağım. Haftada 1 burun bandı kullanan biri olarak 2 haftadır burun bandı kullanmadım ve hala da kullanma ihtiyacı duymuyorum. Selülit kremi ise otuz saat ovalama yapmak istemeyenler için biçilmiş kaftan. Selülit kremleri konusunda master yapmış biri olarak (düşünün artık, amcam bile bana selülit kremi hediye ediyor) test ettim, onayladım. :D

İnternet sitesi için TIK TIK



Bizi alışveriş yasağındaki katkısıyla üzen Tekin Acar ise bir mesaj ile aşağıda gördüğünüz Clarins hediyeniz sizi bekliyor diye söyleyince gittim aldım. Almışken Kompedan'a da uğrayayım dedim ama oje bulmak deveye hendek atlatmaktan daha zor. Mini set süper görünüyor. Çantasını çok beğendim, içi naylon tarzı ve yıkanması kolay olacak. Ürünleri ise tatile flan çıktığımda kullanmak için saklıyorum çünkü memlekette seyahat boyu ürün sadece marketlerde satılan markaların olduğu için şampuan, deodorant vs. alabiliyorsunuz ama bu tip ürünlerin mini boylarını bulamıyorsunuz. Bu durumda en azından Watson's gibi yerlerden alabileceğimiz seyahat boyu kaplar mevcut.


Yine geçenlerde, bir gün, hayat güzelken arkadaşımla bir alışveriş günü yapmıştık. Ben kardeşime Bershika'dan bir trench coat aldım krem rengi. Genellikle mavi, kırmızı ve turuncusu kalmış. Stradivarious'ta da var ama en büyük beden L ve benim kardeşim XL giydiğinden Bershika'da görünce kapıverdim. İki markada da fiyat aynı ve küsüratını tam bilmemekle 89,90TL. Resmini çekmedim neden bilmiyorum :S

Kendime resimde sağda görünen, 5TL'den 2 tane H&M indirimnden kolsuz salaş tişörtleri aldım. 42 mi 44 mü ne aldım bedenleri bol olsun diye ama fazla abartmışım. o_O Zara'dan da resimde solda gördüğünüz koyu yeşil bluzu aldım 49.90TL ye.(küsuratlara taktım ben de:p) Ortadakiler pazar ganimetlerim. Tozluk aldım, çizmenin içinde hem hoş oluyorlar hem de ben çok üşüdüğüm için özellikle ayak ve ayak bileklerim donar, iyi olacak. Pijamacığım kar taneli. Pazarcılar çoktan kış sezonuna geçmiş, çok da iyi etmişler. Yılbaşı temalı bir çok pijama vardı :D


Bir de Paşabahçeden şu kupayı aldım. Ben de gelenektir. Sonbahar sezonuna girince ve bir de yılbaşı sezonuna girince, dönemin anlam ve önemini belirten kupalar almam lazım bir çay ve kahvekolik olarak. :) Bu kupanın Wine Shop, Pet Shop ve Flower Shop olanları da var. 12.5TL ve porselen. Paşabahçe seramik de sattığından alırken dikkat edin çnük seramiğin ömrü kısa ve bana seramik vardakta içmek tadsız geliyor ayrıca.

Yankee Candle'dan yeni bulduğum vanilyalıları da topladım bu arada.Geçen hafta indirim vardı sanırım %40 gibi. Tam emin değilim. Belki devam ediyordur. Ben de kasada öğrendim.

2 yorum:

buket dedi ki...

çok ciddi olarak söylüyorum sayende içim açıldı. evet çok zor günlerden geçiyoruz acılarımız büyük her birimiz ayrı ayrı farklı şeylerin de stresini çekiyoruz ama bazen kafa dağıtmak da lazım. yazmaya devam et olur mu =)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkür ederim canım :) Sadece şimdi değil, zaten yaptığım şeyleri bu zamanlarda daha fazla yaptıktan sonra geriye biraz kafa dağıtmak kalıyor...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails