19 Ağustos 2011 Cuma

Oriflame "Lisolette Watkins Makyaj Seti"

İlk diyeceğim şudur; Kesinlikle Alın!!!

Maskara gerçekten tek tek ayırıyor kirpikleri ve dolgunluk arayanlar için biçilmiş kaftan. kirpikleri nemlendirme özelliği ile sanki hiç rimelim yokmuş gibi 20 küsur rimeli bırakıp bunu kullanmaya başladım. Diğerlerini bitirmem lazım biliyorum :) Uzunluk bekleyenler bu rimeli sevmeyecektir ancak cılız ve az kirpiklililer için oldukça ideal. 8ml.

Pudranın rengi resimdeki gibi değil. Naturel bir tonu var. Yani hem pembe hem de sarı alt tonu bünyesinde barındırıyor. Orta kapatıcılığa sahip ve oldukça yumuşak ve süper kokuyor. Pudra bir nevi baz yapısında. Işığı yansıtıyormuş bunu nasıl anlarız bilemiyorum ama yüzdeki duruşu çok güzel. Yüzünüzün hatlarını örtmeden sivilce lekelerimi, renk farklılıklarını tamamen yok etti. Ben bu pudraya tek kelimeyle bayıldım!!! Üstelik inanılmaz doğal duruyor. 6gr

Lipglossu kullanmadım henüz çünkü lipgloss fazla kullanmıyorum, kullanırsam da lip color gibi olan, yani yoğun renk verenleri tercih ediyorum. Bunun için diyebileceğim Kokusu çok güzel. Meyveli dondurma gibi kokuyor. İçinde koyu pembe yansımalar var.15ml.

Set olarak ben katalogdan 50TL'lik alışveriş yaptığım için 24,90TL ödedim. Bu fiyata çok iyi. Ambalajı da çok şirin. Tam çantalık... :)

Renk çeşidi olarak pudranın 2 rengi var. Açık olan beyaz ve buğday tenliler için, orta olan esmerler ve koyu tenliler için ancak orta rengi set içinde değil ve önümüzdeki ay satışta olacak. Lipglossun da kırmızı rengi önümüzdeki ay satışta.


5 yorum:

Unknown dedi ki...

süslü makyaj malzemelerine bayılıyoru,bunlarda baskılı baskılı çok güzel duruyorlar.

Outlet makeup dedi ki...

ambalajları harikaymış :) en kısa zamanda sahip olmak istiyorum ama çevremde oriflame danışmanı yok ki :((

Adsız dedi ki...

çok şirinler,bu ay da var mıdır acaba?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bu katalog hala devam ediyor. Artık 3 haftada 1 katalog çıkıyor. Bugün ve yarın sipariş verebilirsin. Önüüzdeki ay sadece rimel, fuşya dudak parlatıcısı(bu katalogdaki benim aldığım renk yani açık pembe) ve orta ve koyu tenliler için pudra indirimde datlum :p

AYÇA dedi ki...

rimel çok iyiymiş gerçekten mükemmel olmuş, bu kadar iyi olabileceğini tahmin bile edemezdim.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails