11 Ağustos 2011 Perşembe

INGLOT Dry&Shine Oje Kurutucu

Efenim şurada görmüştünüz, çıkıt  Inglot'un hediyelerinden biri olan bu müthiş icatı şu fotoğrafta bir görün;


Uyuz ojeleri bile çatırt diye kuruttuğu gibi üst cila sürmeye gerek bırakmadan süper bir parlaklık bırakıyor. Fiyatı 23TL.(küsüratı varmıydı haıtrlamıyorum) Ben küçük olduğu için pahalı diye düşünmüştüm ama 5 kullanım sonrası aşağıda gördüğünüz duruma geldi;


 Yapısı yağlı değil denecek kadar hafif. Yani yağlı hissi yok denecek kadar az. :)

Eğer çok fazla kat oje sürmeyi sevmiyorsanız hem kurutan hem de parlaklık veren bu 2si1 arada ürünü gözünüz kapalı alabilirsiniz. Sitelerinde gezinmek için çıkıt

2 yorum:

senem dedi ki...

ben avondan almıştım bu kurutucuyu hem yağlı hemde iknci sefrde şişeyi devirdim hepsi gitti :)

Kurutmaya kurutuyordu ama çok yağlı ve ojenın rengi gidiyordu.

Bu güzele benziyor güle güle kullan canım

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

heheh :) ben de avonun kurutucusunu bitirmeye çalışıyordum bu kurutucu geldiğinde ama kurutması yıllarımı alıyordu. belki uzun süredir duruyor diye bozulmuştur belki ama yapısı dediğin gibi inanılmaz yağlı.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails