8 Ağustos 2011 Pazartesi

Diş Beyazlatma: Plus White

Bu ürünü alalı 10 gün oluyor. Her ne kadar sevgili Watson's aşağıda göreceğiniz gibi ambalajı her türlü açılmış ürün satıyor olsa da (her markada en az bir kere yaşayacağım bu olayı, of!) ürün işlevini tek kelimeyle mükemmel yerine getiriyor.

Benim dişlerimin sararmasına yol açan alışkanlığım çay ve kahve. Sigara içenlerdeki etkisi ne olur bilmiyorum çünkü bir gıda ile dumanın dişte bırakacağı etki ne olur bilemiyorum.

İlk kullanımda kesinlikle etkisi gösteriyor. Ben bu başarıyı içindeki perokside bağlıyorum. Zaten sözünü ettiğim ürün markanın peroksid içeren ürünü. Bilindiği gibi peroksid ayrıca saç boyalarının vazgeçilmez içeriği. Saçın rengini açarak boyanın rengini vermesini sağlıyor bildiğiniz gibi.

Ben de tabii ki üzerindkei peroksid kelimesini görünce atladım. Tabii ki biraz korkutucu da ama markaya olan güvenim ve reçetesiz satılan her ürünün içeriğindeki maddelerin belirli kurallar çerçevesinde sadece belli bir miktara kadar kullanılma zorunluluğunu bildiğimden rahat rahat aldım.

Öncesi sonrası fotoğraf koyamıyorum çünkü bu kadar etkili olabileceğini ilk günden, düşünmemiştim.

Standart fiyatı 14-15TL gibi ama benWatson's dan 11.90TL ye aldım diye hatırlıyorum.

Kesinlikle alınması gereken bir ürün. Gözüm kapalı tavsiye ediyorum arkadaşlar :) Daha önce markanın şu ürününü kullanmış ve oldukça iyi sonuçlar elde etmiştim. Çıkıt

6 yorum:

Sevgili Günlük dedi ki...

canım benim bir sorum olacak diş beyazlatıcı macunların etkisi genelde anlık oluyor ilk fırçalamada beyazlayıp sonra eski haline dönüyor dişler.bunun beyazlığı kalıcı mı günden güne daha mı beyaz yapıyor dişleri? eğer öyleyse bende deneyeceğim sevgiler

Adsız dedi ki...

denemeliyim mutlakaa:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

devamlı beyazlık sağladı bende. bildiğin moralim düzeldi. diş beyazlatmayıbelirli aralıklarla tekrar etmeyince kahve severler için sonuç pek de iyi olmuyor. :D kısa sürede beyazlatıcı kullandığımayı bıraktığım zamana geri döndüm. arada bir bulut vardı sanki ve o şidi yok. gün içinde oluşan bütün pislikleri de hemencecik temizliyor ve gün boyu mutlu mutlu gülümsüyorsun :p (hahaha reklamlardaki gibi oldu:p)

Adsız dedi ki...

Arm &HAmmer denemiştim beyazlatıcı, buna kessinkes bakacağım.

Adsız dedi ki...

bu post iyi oldu ben de beyazlatıcı bir macun arıyordum, deneyeceğim mutlaka

Unknown dedi ki...

ben de denicem mutlaka
http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails