19 Ağustos 2011 Cuma

Maybelline Watershine Rujlar

Biri bitmeden yaazsaydım bu yazıyı daha iyi olacaktı ama...  :)  Rujlar yapısı çok güzel. Çok  iyi nemlendiriyor ve renklerin hepsi ki uçuk bir renk de olsa dudakta oldukça doğal duruyor yani dudakla bütünleşiyor. Tabii ki bunda yapısının şeffaf olmasının etkisi var. Diğer birçok nemlendiricili ruj gibi Maybelline Watershine rujların da rengi opak değil. Ancak bu onu hergün her durumda kullanılabilir kılıyor. Kokusuz denebilecek kadar çok çok hafif bir ruj kokusu var.

Tek köü yanı içindeki simlerin rahatsız edici olması. Ancak bu da kardeşim gibi birçok kişiyi bu rujların müptalası yapmaya engel olamıyor.

Fiyatları 14.50TL gibi olması lazım. Sık sık indirime girdiği için daha uygun fiyatlara bulabilirsiniz.

Resimlerdeki gibi swatchları da aynı sırayla gösterilmiştir. :) Gün ışığında ilki dışarda ikincisi içeride fotoğraflanmıştır.

9 yorum:

ayşe dedi ki...

Bende de Cherry Candy var, gerçekten çok güzel bu rujlar (: Çok severek kullanıyorum bendekini (:

Junkhead dedi ki...

Dün 7,5 tl.ya gördüm bunları burda bir parfümeride :D Baktım alacaktım ama tüm renkler yoktu sanırım, beğenemedim .

Unknown dedi ki...

renkleri cok guzelmis..

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

peach juice şimdiye dek dört kez aldığım bitirebildiğim tek ruj :D cherry candy de çok güzel. mango diamonsı almayı düşünüyorum. swatchlar için çok teşekkürler:)

justuntitled dedi ki...

Ben de bunlardan istiyorum ama yok yok yokk:(

senem dedi ki...

bende bir mim'in var tatlım :)

Evy dedi ki...

peach rengine bayildim! yaz bitiyor ama yinede alicam bulabilirsem
http://maffionista.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

ay bunların renkleri cok güzellll
http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

SaR dedi ki...

Bu serisi çok oşuma gidiyor 51 bende de var makyaj var yok arası yaptığımda sürüyorum...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails