15 Temmuz 2011 Cuma

Trendyol Alışverişim

Trendyol 20TL.'lik hediye çeki hediye edince ben de fırsattan istifade her ne kadar son 3-4 senedir marka imajının içine etmiş olsa da Mavi Jeans'ten şu iki bluzu aldım. Dedikleri zamandan önce geldi, şaşırdım. Siparişi verdikten 3 gün sonra teslim aldım. Gönderikleri kutu çok şık. Saklama kutusu olarak seve seve kullanacağım. Siteye üye olmak isteyenler için TIK TIK


Bluzların ikisi de siyah ama tonları farklı. Resimde solda görünen bluz kısa bir siyah şort ve içine beyaz ya da siyahtan başka bir renk ile kombinlenip, uzun kolye ve birkaç aksesuarla birlikte çok hoş oluyor. Bu aralar kısa şort ve rahat üstlerle yapılmış kombinlere taktım. :)

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails