29 Temmuz 2011 Cuma

Project 10 Pan

Sonunda ben de dayanamadım yapayım dedim. İşte Proje 10 ürün için seçtiğim 10 ürün:


Lipgloss fazla kullanmıyorum. Çok çok çok nadir desem yeridir. Diğer ürünler ise benzerlerinden bulunması sebebi ile kullanmayı unuttuklarım. Too Faced bazlarını .ok seviyorum ama meraktan başka markalar alınca unutulmuşlardı kendileri. Clinique krem, Oriflame ruj ki adı "strawberry bite" aynı kaderi paylaşıyor.

Mac Technakohl göz kalemi ise lacivert olduğundan ve elim inatla siyaha gittiğinden ölmek üzere idi.

Genel olarak hepsinin %30'u, liglossların ise %50'si duruyor. Yani yolum kısa. Hatta 2. project 10 pan ürünlerimi de hazırladım sayılır.

Haydi bakalım, dolabımızdakileri eskileri kullanalım :p

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails