15 Temmuz 2011 Cuma

Tatilden Döndüm ve Dayanamadım Orada Alışveriş Yaptım :D

Çoğu zaman aynı marka yaşadığım şehirde de olsa başka bir yerde o markanın mağazalarına gitmeyi, farklı markalar keşfetmeyi seviyorum.

Bu sefer yeni keşfettiğim yer ki belki de daha önce görmüştüm ama farketmemiştim ama "Hello Accessories" süper eğlenceli ve aksesuar olarak oldukça çeşiin bulunduğu iç açıcı bir yer. Ben sadece bir tane kolye aldım. 12TL idi. Her zevke uygun, Forever 21 gibi süper bir yer. İzmir Karşıyaka'da cadde üstünde.



Bunun yanında İstanbul'da uzun zamandır uğrama frsatı bulamadığım Mango'ya da uğrayıp geçen yaz sezonunda sezon fiyatları ile alışveriş yapıp ardından aldığım ürünleri %70 indirimde görmenin acısı ile indirimden alışveriş yapmamıştım. Aklımda kalanları bu yaz aldım.



Tabii ki  ana üssü  :p İstanbul'da olup da İstanbul'da bir tek mağazası bile olmayan Rossmann'a uğramamak olmazdı. Anlıyorum aslında. Pazara İstanbul'dan girmeleri saçma olurdu. Neyse bu da ayrı bir konu.
Almak istediğim çok şey vardı girerken ama oje ve diş ipi ile yiyeck birşeyler alıp çıktım. Kuzenimle dolanıyorduk. O da diş macunu falan aldı. Yani heyecanlı birşeyler alamadık. Aslında kapatıcı paleti istiyordum ama mevcut renkler ayrı ayrı olarak bende olduğu için bitince alırım dedim. Malum yılda en az 2 kez İzmir'e gidiyorum. Kurban bayramında yine oradayım, o zaman karıştırırım iyice. :D
 


Oradaki alışveriş alışkanlığım buraya gelince de devam edince Forever New ve Stradivarius şeklinde devam etti. Forever New'dan yüzük( 4.95TL) ve Stradivarius'tan kot şort(25.95TL?) Bir de yerimde duramıyorum. Gezesim var. Tez yüzünden otura otura mayışmışım, kendime geldim. Hazır tez ile ilgili herşey daha rahat ilerlerken, çalışma düzenimi yeniden yapılandırıp hızlıca işlerimi bitirip nefes almayı planlıyorum. Yani düzenli ve stressiz bir şekilde akıcı çalışmak istiyorum. Tezin yoğun zamanlarındaki karmaşadan kurtulmuş bir şekilde ve herşey düzenli. Bu arada İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi'nde lisans olsun yüksek lisans, doktora olsun diğer okullar gibi çalışmaz. Yani herşey 4-4lük olmaz zorunda. Tez dediğin te olmalı, araştırma değil. En ince ayrıntısına kadar. Yani olur da benim okula gelmek isterseniz karşılacağınız birçok zorluk olacak ama bu zorluklar aşıldığında size kocaman bir artı olarak geri dönecek ve kendinizi mutlu, kafanızı düzenli ve temiz bilgi ile dolu olarak, kendinden emin bir şekilde mezun olmuş bulacaksınız. Ahah! İşte bizim okul bunları söylettireek kadar kendinden memnun bırakırıyor. :)

3 yorum:

ayşe dedi ki...

Aldıklarının hepsi güzel ama kolyeyi ayrı bir beğendim (: Güle güle kullan (:

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

evet, ben de kolyeyi çok beğendim. farklılığı var biraz. teşekkürler... :)

Merve dedi ki...

Hoşgeldiniz:) Kolye gerçekten çok ciciymiş.Aldıklarınızı güle güle kullanın.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails