29 Temmuz 2011 Cuma

Haftasonu Alışverişi : Zara ve Clinique

Bu aralar bende bir çanta krizi tuttu. Ben de hazır indirim varken bir gezineyim dedim. Zara'dan 79.90TL'ye şu çantayı aldım. Çok güzel. Eni 30cm. yani benim için oldukça ideal büyüklükte. Hem elle tutuluyor olması hem de postacı çantası olarka kullanılması tam istediğim gibi. İçinde kartlık, bozuk para bölümü ve klasik bir gözü de mevcut. Kış çantası ama yaz indiriminde idi. :) İndirimde güzel çantalar var. Kesin uğrayın.

Boyner'de gezinirken de Clinique'in güneş koruyucusunu görünce denemek istedim. Tatilde de 50 faktör kremim bitmişti. Ben 50 koruma faktörü ile yanabilen bir insanım, inanamıyorum. Zaten 50 faktör kullanmayınca pişiyorum ve buna rağmen omuzlarım yanmanın eşiğinden döndü. Fiyatı 49TL idi. 150ml.

Bu arada güneş koruyucular ağızı açılmadığı sürece bozulmuyormuş. Ağızı açılınca da 2 sene içinde tüketmek lazımmış. Satış danışmanlarından biri söyledi.


6 yorum:

mrtha dedi ki...

güle güle kullan :))

Adsız dedi ki...

güle güle kullan,aklında bulunsun cliniquenin güneş kremleri elcada var 25 tlye

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkürler kızlar :)

ama elanorcum elca artık ümraniye de :_( benim oraya arabayla gidip gelmem dizel-mauel ile 70TL. Gidiş dönüş toplam 200km. yol. Harcayacağım saati saymıyorum. Otobüsle ise öğrenci akbili ile gidiş dönüş 15TL harcayacağım vakit gidiş dönüş 6 saat metrobüs de kullanarak. Orada harcayacağım süre bu hesaplara dahil değildir. Hele harcannan vakir satın alınamaz.

Bir elcamız vardı, o da gitti. En azından ben bir daha bu memlekette yüzünü göremem kendisinin :_(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bu arada aklıma geldi, valla maslak ta olsaydı da gitmezdim. 3 vesait ve tam bir işkence. hele ki yazın işkencenin önde gideni. Gidiş geliş 4 saat. 1 kremle de kalmıyorsun gidince ve kaldı ki ihtiyaç da olmayınca başka birşeye, neler kaldığını bilmeden bir güneş kremi için gitmek çok maaliyetli. Yakınında yaşayanlar için süper tabii ki.

Ya insan en azından ortak bir noktaya koyar güzelim cco'yu. Ayyy çok dertlendim, sorma :_(

Adsız dedi ki...

aa hala maslakta:) geçen hafta ordaydı yani :) ümraniyeye şube açılıyor sanırım,ben sadece metro kullanarak gidebilirim tek vesaitle 15-20 dakikada o yüzden herkes ulaşabilir gibi geliyor..uzaksa haklısın değmez:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Ayyy çok sevindim :D Maslak çekilmiyordu, Ümraniye hiç çekilmez.
İstanbul'un ortalarında kalsın gitmesin uçlarına :) Çok da şanslıymışsın elanorcuuum :D süper!!!

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails