8 Mayıs 2010 Cumartesi

Where was I ?

Malum yine yeni bir proje ile uğraşıyordum.Ben bu gidişle mezun olamayacağım. Tam zamanlı olsa işim kesin bırakmıştım, belki de düzenli bir hayatım olacağı için bırakmazdım. Proje bazlı işlerin en kötü yanı proje geldiğinde haftasonu dahil gecenin körüne kadar çalışıyor olmanız ve bunun askari tam 7 gün sürüyor olması.14 gün sürdüğü de oldu. Keşke basit gibi görünen bu işim takdir görse. :_(

LCW eski kalitesine dönüyor sanırım. Senelerdir uğramıyordum çünkü hedef kitlesi ben değildim ve kalitesini %80 düşürmüştü. 15 sene önceki tişörtüm hala yaşıyor. Ne kumaşında bir eskime ne dikişinde bir bozulma ne baskısında bir silinme. İlk günkü gibi %100 mükemmel. O zamanlar çok iyi markaydı. Zaten şimdiki gibi marka çeşitliliği de bu kadar yoktu... Neyse...

4 ürün alırsanız 1'i bedava... Ben kendime çok şirin bir etek aldım. 34,5tl. Taksitli 36tl, kullandığınız karta göre de ayrıca indirimi var... Anneme 45tl'ye hırka ve 30tl'ye bluz aldım. 20tl'ye gömlekler ve 10-15tl'ye de tişörtler falan var. Her fiyat aralığında her zevke göre ürün bulmak mümkün.

Bir de Watson's a uğrayıp oje aldım. İyiki sadece oje almışım lakin indirim varmış yarın. Uğrayacağım bakalım neler varmış..

Rimmel oje çok güzel bir turkuaz renginde. Pastel ise mürdüm eriği renginde. İkisinin de rengi çok güzel. İki kat sürmek yeterli. Rimmel'ın fırçası oldukça geniş. Hızlı sürüş sağlıyor.

Patel-40 jumara, Rimmel Sky Blue renginde...

1 yorum:

hayal perest dedi ki...

YAAAA BU ETEK ÇOK ŞİRİİİİİN:)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails