29 Mayıs 2010 Cumartesi

Diş Bakımı - Bölüm 1: Diş Hassasiyeti

Benim dişlerimin birinde diş eti çekilmesi var. Diş doktorum ağrısından kurtulabilmem için Sensodyne önerdi. Dişimin üzerine koyup bir süre bekletmemi sonrasında üsten başlayarak fırçalamamı söyledi.

Sonuç: Eğer dişlerinizde hassasiyet varsa ve ciddi ağrı çekiyorsanız ve en önemlisi diş eti çekilmesi yaşıyorsanız Sensodyne acınıza acı katacaktır. Belki herkesde böyle bir sonuç vermiyordur ve basit diş hassasiyeti olanlarda işe yarıyordur ancak beni mahvetti.

Çözüm: Colgate Sensitive Pro Relief... Tek kelimeyle muhteşem bir diş macunu. İyi ki böyle muhteşem bir formül geliştirmişler. Bütün ağrımı aldı götürdü. Ağrısından duramıyordum. Elim hep dişimdeydi. Çeneme vuruyordu ağrısı. 3. tüpü de bitirdim. İlk kullanımda ağrıyı direk yok ediyor.

Kesinlikle gözünüz kapalı kullanabileceğiniz bir ürün. Kardeşim de bu ürünü kullanmaya başladı ve o da çok memnun... Yazın şu günlerinde rahat rahat soğuk içecek içebilecek ve dişlerinizi sıcaktan bunaldığınızda fırçalamadan sonra rahat rahat çalkalayabileceksiniz...

5 yorum:

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

Ben de deneyeceğim, teşekkürler.

Adsız dedi ki...

nerlerde var acaba

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Her markette var :)

Aslı dedi ki...

Sonraki yazını neden sildin? Ben de nihayet biri bu konu hakkında "düşünerek" yazıyor diye sevinmiştim...

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Makyaj bloğuna farklı konu karıştırmaktan vazgeçtim canım...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails