30 Nisan 2010 Cuma

Favori Takılarım:Bölüm-1

Soldaki siyahı ben yaptım. Siyah zincirini eşit parçaları bölüp swarovski taşlar ile birleştirdim ve ucuna da ona uygun bir taş yerleştirerek bitirdim. Diğer siyahı kardeşim verdi. Nereden alınmış bilmiyorum.

Siyahlar Oriflame Türkiye'den diğerleri de gümüş. İlki el yapımı ve yurdumun dizaynı :D
Anahtarlara da bayılıyorum.

Bunları ben boncukçudan alıp yapmıştım. Zincirlerini iki çeşit mumlu ipten ördün ve uçlarına kolye uçlarını geçiriverdim. Birininde ucuna püskül yaptım ayrıca.

Bu Lacivert güzellikler ABD Avon'dan
Lacivert gibi renk yok benim için!!!



Bu bir çay kutusu. NY'deyken aldığım poşet bitki çaylarının kutusu. Süper icat :D Yaşasın Tj-Maxx ve süper ucuz ürünleri :D

6 yorum:

cecilia dedi ki...

kutu çok hoş bi çözüm olmuş, takıların çok güzel lacivert bilekliğin ve yüzüğüne ayreten bittim :)

hayal perest dedi ki...

ayrıca kutu çooook kullanışlı bende tam böyle bişey yaptırmayı düşünüyorduuummm

hayal perest dedi ki...

maili olan takım süperrrr :)

MKBL dedi ki...

Hepsi hepsi çok güzel.Kutusu ayrı güzel:)
Aklınla bin yaşa!
Sevgiler

Benim Dünyam dedi ki...

Çok güzelmiş emeğine sağlık :)

senem dedi ki...

kutuya bayıldım çok güzell :D

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails