22 Mayıs 2010 Cumartesi

Collective Haul

Bir süredir bloga yazmıyorum. Bu zaman içinde CCO'ya, Anneler Günü indirimi için Carrefour'a, Mango'ya, Mudo'ya, Stradivarius'a uğradım...
Anneler Günü indirimden sadece Neutrogena makyaj temizleme mendillerini (5tl gibi bir fiyata geldi) ve Clean&Clear 4 saatte sivilce yok eden jeli aldım. 4 saatte yok etmese de kesinlikle işe yarıyor. Ağrısını ve kızarıklığını gideriyor...
CCO'dan parmaklanmış paint pot (5tl), 1cm'i kullanılmış kaş kalemi (15tl), Clinique Repairwear gündüz kremi (35tl) ve şeftali tonlarında satin far (10tl) aldım...

Ojeleri daha önce göstermiştim. Rimmel 5tl, Pastel 2tl ve bilgiler birönceki postumda...

Bu arada ben yine NY'a gidiyorum. Eylülde bu sefer. Time Square'daki Mac'e gitmek istiyorum. Yılbaşında uyumaktan hiçbiryere gidememiştim. Bunda alerji ilacım yerine vertigo ilacı almış olmam(10gün boyunca) etkili oldu sanırım.Birbirlerine çok benziyorlar.Hay bin kunduz...



Stradivarius Bluz:24,90tl



Mango Etek:99tl

Böyle bir kombin yaptım..el yapımı gümüş kolye, Citizen saat, Avon lacivert-turkuaz bileklik,Skechers beyaz-kırmızı babet ile kombinledim...Ojeler de Rimmel London turkuaz oje...

Mango Outlet: 29,90tl (triko etek)

Mango Outlet:29,90tl (triko bolero)

Bu etek ve boleroyu da beyaz tişört, siyahy tayt, siyah kole,siyah bileklik,siyah çanta,siyah adidas spor ayakkabı(düz taban bez) ile kombinledim

1 yorum:

fioritamodatasarım dedi ki...

cicilerini güle güle kullan :) yeşil farına mango etegıne ve mavı ojene bayıldım !

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails