10 Nisan 2010 Cumartesi

Toplu Yeni Ciciler :p


Watsons, Mac ve Oriflame cicilerim. Tabii ki ACW den aldıklarım kaybolmasaydı onlar da burada olabilirdi. Bir daha sadece express mail ile alışveriş yapacağım. Priority mail de yalan...

Mac Powerpoint kalemim bitmek üzereydi uğrayıp alayım dedim. Kırmızı farım dediğim gibi kargoda kaybolunca Mac'in pigmentini deneyeyim dedim.

Watsons'tan Nivea'nın burun bandını almıştı sonra kendi markasınınn indirime girdiğini görünce -başka bir gün tabii ki- onları da kapıverdim. Benim pek işime yaramıyor ama annemin burnunu müthiş temizliyor.

Colgate'in yeni macununun 2. tüpü şu gördüğünüz. Müthiş bir diş macunu. Sensodyn'ini solda sıfır bırakır. Sensodyn bırakın diş hassasiyetimi gidermek daha beter sızlamasına neden oluyor. Bende diş eti çekilmesi de var (sadece 1 dişimde şimdilik ve umarım öyle kalır) Colgate bütün ağrımı aldı götürdü. Kesinlikle tavsiy ediyorum...

Oriflame'in pembe kremleri de kardeşimin. Hep bu kremleri kullanıyor. Kesinlikle başka marka ya da yine Oriflame'den başka bir krem kullanmaz. Kuru-Kuruya dönük ve hassas ciltler için biçilmiş kaftan...

Giordani Gold fondöteni de kendime aldım. Porcelain rengi.En açık renk. Rengi süper uydu. Mac'in de mineralli yeni fondötenini de denememe rağmen bir türlü renk deneyemediğim için ondan alamadım. Kesinlikle NW20 değilim, çok turuncu duruyor. NC20'de değilim sapsarı duruyor. Ölüydüm iyice ölü oldum. Ne Taksim Mac'te ne de Capacity Mac'te gönül rahatlığı ile fondöten deneyemediğim için kalemi alıp çıktım. Oriflame fondöten için yorumlarım ayrıca gelecek... :)

Çekilmiş videom var ama haftalık hakkımı doldurduğum için yükeleyemedim. Yakında yükleyebileceğim...

Görüşmek üzere.... :)

3 yorum:

rosein dedi ki...

niveanın temizleyici bantı var şuan elimde ama o kdr çok yapışıyorki neredeyse kullanamıyorum acıtmasından. watsonstan beauty formulasınkini almıştım o çok daha nazikti.umarım senin aldıkların da öyle güzeldir. ürünleri güle güle kullan. =)

my pink world dedi ki...

nive kullanıyorum bende memnunum fakat watsonsı çok merak ediyorum memnunmusun acaba

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

hiçbir farkı yok bence...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails