21 Nisan 2010 Çarşamba

Oriflame Giordani Gold "Rejuvenation" Fondöten

- Ürün kavanozda ve yanında spatulası ile geliyor.
- SPF15 güneş koruması var.
- Kremsi bir yapısı var.
- Kokusu ilk başta rahatsız edebilir ancak çok çabuk gidiyor ki ben kokuya tahammül edemem.
- Orta kapatıcılık ki benim için yeterli çünkü istediğim sadece sivilce izlerim, kızarıklıklar ve renk düzensizlikleri ve damarların görünümünü çok güzel kapatıyor
- İçindeki nemlendirici özler ve vitamin-mineraller sayesinde yaşlanma karşıtı bir özelliği de var.
Benim rengim "porcelain" en açık renk. ki resimlerde sarımsı çıkm ış ama değil. MAC NW20 çok uturuncu NC20 çok sarı gelip te "çok açık olur bu renk" diyerek bir türlü NW15 alamayanlar için süper bir renk.
Ben kumralım. Ten rengim genele göre açık ama kızarıklıklar olduğu için ya da allık ile gittiğimdendir neden cildimi koyu görürler anlamam. Sonra da yüzüne bir ton koyu alığ ta bronz omaya çalışan düz  kalıp yüzlü acayip birine dönüşüyorum. Dermalogica'nın lansmanında da orta renk nemlendirici vermişlerdi. Gün ışığına çıkınca kabus gibiydim. Eve zor attım kendimi... :_(   Neyse...

Resimlerde öncesi sonrası pek iyi olmadı. Akşam çektim fotoğrafları belki ondandır. Gündüz kullandığım zaman fotoğrafını çeker yüklerim.


ÖNCE

SONRA

1 yorum:

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

Aslında böyle kavanozdaki ürünleri çok seviyorum ama hijyenik tutmak çok zor hatta imkansız da denebilir :/ o yüzden bulaşmak istemiyorum. Yalnız giordani goldun ürünlerini çok beğendim, krem eye liner ve eyeliner fırçasını aldım süper !

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails