21 Nisan 2010 Çarşamba

Aldo Ayakkabılar - Bambi Botlar

Burada ne bir alışverişi ne de bir haberi paylaşacağım. Ne zamandır içimde kalan bir hadiseyi sizinle paylaşmak istedim.

Kış sezonu bitmek üzereydi. 2008 senesiydi sanırım. Bende de UGG lara karşı bir antipati oluşmuştu ama bu anime kılıklı bilgisayar oyunlarındaki kızların çizmelerine takınca kar botlarından alasım geldi. Aldo'da da görmüştüm. UGG değil ne de olsa diyip Capacity'de girip baktım ancak numarası kalmamıştı. Neyse...

Taksim'deyim Aldo'nun önünden geçiyoruz üniversiteden arkadaşlarla. Girip sorayım dedim varmı numarası diye. Pek muhterem satış danışmanı kişi bana şu cevabı verdi

" Aklın neredeydi senin? Şimdi mi geldi aklına almak? Bitti onlar çoktan."

O günde mi hayır yoktu bilmem ama oradan "hey yarabbbim" diyerek adını hatırlayamadığım ve Mc Donalds'ın yanında kalan mağazaya gittik. Karışık markalar satıyorlar. Oradaki satış danışmanı gençler de saolsun, süper tiki, oynak genç kızlarımıza yaranmak için beni otuz saat beklettiler. Ben de de inat gitmedim.

Yüksek Lisansın 2. senesi (ilk senem bilimsel hazırlıktı) Ben taktım hala tabii ki bu kar botlarına. Niye diyeceksiniz? O kutup ayısı ayaklarına niye bu kadar taktın diye. Soğuk havada onlardan daha iyi tutan yok. Özellikle uçakta cam kenarında oturunca çok iyi tutuyor, sıcacık. Tabii ki ben de kansızlık var ki o da ayrı...
Bambi'de indirim varmış diye girdim UGG'lardan aldım. 185tl idi ve indirimde dedi diye sevgili satış danışmanı aldım Meğerse sahteymiş. Ben anlamam öyle sahte vs... Sıcak tutuyor ve Japon çizgi karakter çizmesi diye aldım işte. İstanbul'un son zamanlardaki havasına gerekmez ama soğuk yerlerde oturuyorsanız, benim gibi toplu taşıma araçlarını kullanıyorsanız, kışın ortasında newyork'a gideceğiniz tuttuysa kesinlikle giyilesi bir bot. Lakin ülkemizde de selebritilerde de tamamen moda amaçlı giyildiğği de bir gerçek. Benim ise ne olduğu umrumda değil... Neyse... (yine neyse)

O gün bugündür ne Aldo'ya ne o garip mağazaya ne de Bambi'ye uğrarım. Müşteri kaçırmanın yolları. Yey!!!

2 yorum:

hayal perest dedi ki...

bende o ugg lardan nefret ediyorum ya yok böyle bişey bu ayakkabılar günlük kullanım için değil ııııyk geldi

hayal perest dedi ki...

bende öyle satıs danışmanına rastaldım uyuz kıza sordugum fırın için 'çok pahallı canım o (sen alamazsın tarzında )çemkirmemek için kendimi zor tuttum sabır ya rab sabırrr

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails