10 Ekim 2013 Perşembe

Sephora Alışverişi

Sephora geçen ay, black karta tüm ürünlere %20 indirim vermişti. Ben de toniğim bitti bitecek, eyvahlar olsun, o kadar para vermek istemiyorum, bir Sephora indirim verse de alsam diyordum ki, çok doğru bir enerji yollamışım ki verdi :).

Bir de, sanırım ABD Sephora alışverişi ile aldığım, deneme boyuna hayran kaldığım Clarins yüz temizleme krem-köpüğünü aldım.

Clinique toniğin 2 ve 3 numarasını yaz-kış olarak senelerdir kullanıyorum. Ne kadar sevdiğimi tahmin edersiniz. Clarins'in ise 20ml lik denemesini kullandım ve tek kelimeyle bayıldım. Yüzümü tertemiz yapıyor. Bendeki normal-karma ciltler için. Kuru ciltler için olanı da var.

Yüz temizleme pamuklarını da sanırım 2 yıldır falan kullanıyorum. Zaman kavramım çok uzun zaman geçince kalmıyor :).

Tonik 487ml. 400ml ile aynı fiyatta. 94 lira olması lazım. Clarins yüz temizleyici ise 65 civarıydı. Pamuklar ise 9 lira...


1 yorum:

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Clarins yüz temizleyicinin hem kokusu hemde yapısını çok beğenmiştim.Güle güle kullan.
Sevgiler :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails