30 Ekim 2013 Çarşamba

ORIFLAME "Volume Build" Maskara

Adına ve fırçasına ve bir de fiyatına vurulup aldım.
Belli bir siparişin üzerine indirimli olarak 4 liraya satılıyordu. Ben de birini kardeşime, birini de kendime aldım.

Oriflame "Volume Build" maskara;
-Adı gibi hacim vermiyor malesef.
-Günlük doğal makyajlar için uygun.
-Ürünün yapısı güzel ve fırçaya yeterli miktarda ürün geliyor.
-Fırçanın kılları biraz daha yoğun olsa kirpikleri daha iyi tarayacakmış gibi görünüyor.

4 lira gibi uygun bir fiyatta olması dışında benim için olumlu bir yaznı yok. Zaten dolgun kirpikleriniz varsa sevebilirsiniz.

1 yorum:

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Bana kalırsa Oriflame'in en iyi rimeli Wonder Lash.Kirpikleri çok güzel ayırıp uzatıyor ancak çok dolgunluk verdiği söylenemez.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails