2 Ekim 2013 Çarşamba

ANNAGASPI BB Cream

Bir KORE markası olan Annagaspi BB Cream için ürün açıklaması internette şu şekilde;

"Annagaspi Leke Gidermeye Yardımcı Kök Hücre Kremi Fondöten Etkili SPF 39 bitkisel minerallerle zenginleştirilen ve cilt kusurlarını kapatıcı olarak tasarlanmış bir ürünmüş.

Phytocenta BB krem bitkisel, mineralli fondöten özelliği ile natürel bej renkte, cilt leke veya kusurlarını kapatmak için tasarlanmıştır. İçeriğindeki Nano-Bitkisel Arbutin sayesinde güçlü leke giderici etkiye sahiptir. Zengin besleyici özelliği ve Yeşil Çay (Camellia Sinensis) Ekstresi içeriği ile cilt metabolizmasını güçlendirir, yorgun ve donuk cilde temiz, canlı, sıkı bir görünüm ve uzun süreli yumuşak bir dokunuş kazandırır. Cildinizi dış etkenlere ve soluklaşmaya karşı korur. MTS Roller, peeling ve lazer tedavisi sonrası kusursuz bir UVA -UVB koruma etkisi sunar. İçeriğindeki Nano-Bitkisel Arbutin sayesinde güçlü leke giderici etkiye sahiptir."

Ben bu ürünü daha çok tatildeyken kullandım. Havuza, denize gitmeden önce yüzümü sadece bu kremi kullanıyordum. Güneşten yüzümü oldukça iyi koruğudu gibi, lekelerimi de kapatıp aydınlık bir görünüm verdi. Bana cildim için bebek poposu diyen arkadaşlar da mevcut olduğundan uzun vadede ne gibi yararı oldu bilemiyorum ama hiç bir kötü etkisi olmadı.

Fotoğraflarda tek kat, iyice yedirilmiş halini görüyorsunuz.
Benim için yeterli olan, orta halli bir kapatıcılığı var.
Karma cildimde yağlanma gün içinde oldu ancak yüzüme sadece matlaştırıcı krem bile sürsem gün içinde yağlanma oluyor. Buna rağmen normal-kuru ciltler için daha kullanışlı olacağı düşüncesindeyim. Kışın karma ciltlerde yağlı bir his bırakmayacaktır.
Yağlı ciltler içinse önermiyorum.
Cilt rengini düzenlemede başarılı.

Temptalia gibi puanlama yaparsak C+ ile B arasında kaldım diyebilirim.

Ürünü satın almak isterseniz Narecza'de bulabilirsiniz.

*Ürün Narecza tarafından denemem için gönderilmiştir.

2 yorum:

luna dedi ki...

Dünyada 97 lira verebileceğim bir BB krem yok! Hele 10 çeşit BB krem kullanmış biri olarak bu fiyata 10 tane daha alabilirim sanırım. Güzel günlerde kullan

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Çok doğru söyledin ama ben 60ml. si için bu fiyat diye biliyorum. Bendeki 20ml. Yine de Missha ya göre pahalı.Dior gibi high end olanlara hiç girmiyorum... :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails