3 Ekim 2013 Perşembe

LİLA Kutu: Eylül

Verdikleri araya ve aboneliklerindeki değişikliğe rağmen hala Lila Kutu sevdamdan vazgeçemedm ve yine her ay almaya devam ediyorum.

Abonelik sistemi eskiden üyelik yenilemeye gerek duymadan, iptal etmediğiniz sürece kendini yenliyen bir sistem olarak çalışıyordu. Şimdilerde ise her ayın ilk Cuma'sı saat 16'da keşif kutuları satışa çıkıyor ve sınırlı sayıdaki kutulardan satın alabiliyorsunuz.

Benim için her ay bir heyecan ve hayatımı renklendiren bir araç olduğu için almaya devam ediyorum. Zaten 19 lira da kesemi zorlamıyor.

Geçtiğimiz ay aşağıda fotoğraflarını gördüğünüz ürünler geldi.
Bu ayın kutuları da yarın 16'da satışa çıkıyor. Siz de siteye üye olup bu eğlenceye katılmak istiyorsanız buradan siteye ışınlanabilirsiniz.

Keşif kutuları dışında siteden alışveriş de yapabiliyorsunuz. Ben şimdiye kadar epey bir alışveriş  yapmışımdır. Bir kısmını incelemek için buraya gidebilirsiniz.

Kutunun içindeki China Glaze "it's alive" ı çok istemiş, almıştım ancak kargoda kırılmış ve Limango'dan aldığım için iade edince kalmıştı. Sonra sanırım Mayıs kutusundan çıkmış ve çok sevinmiştim. Şimdi ise 2. kez çıktı. Yine içindeki Tony&Guy "sea salt sprey" den yine Lila Kutudan almıştım ilk satışa çıktığında. Bu kutuda da yarım boyu çıktı ki, markanın bu yarım/seyahat boylarından Watson's ve Boyner'lerde bulabilirsiniz. Tam da yarı fiyatına satılıyor.

Ekim kutusunu kaçırmak istemiyorsanız yarın saat 16'da Lila Kutu'yu tıklamayı unutmayın. :)



Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails