13 Şubat 2012 Pazartesi

Lila Kutu "Şubat" Kutusu

Tek kelimeyle bayıldım!!! :D Hem dolu hem de bana uygun bir içeriğe sahip. Özellikle tüy azaltıcı serumları deneme can atıyorum. İlk çıktığından beri Bio-der kullanıyordum, başka markalar olduğu bilmiyordum, öğrendiğim iyi oldu. İçindeki tam boy Inglot far da süper! :D

Sevgililer günü temalı çorap ve kalp tokası hem çok şirin hem de kullanışlı bir hediye olduğu için süper.

Ben üyeliğimi mobil ödeme ile yaptım. Mevcut kontörden düşüyor ya da faturalı iseniz faturanıza yansıyor. Çok kolay ve süper güveli. Tavsiye ederim. 

Sizi fotoğraflarla baş başa bırakıp siteye gitmek isteyenler için şöyle buyrun diyorum; TIK TIK :p

9 yorum:

Olcay Turkuaz dedi ki...

çorap ne cici bayıldım:)

BeHappy dedi ki...

Banada inglot soft precision göz kalemi cıktı lacivert renkte :) Beklediğimden kucukmus yanlız kutular şöyle yılbaşı kutusu gibi biraz daha dolu dolu olsaydı keske :)

gınny dedi ki...

Bu ayki kutuyu bende cok sevdim banada iglot allik cikti seftali tonu bayildim

özlem dedi ki...

Benim en beğendiğim kutu bu ay oldu :) güle güle kullan hepsini, sana Durance den parfüm çıkmış ne güzel. Bana gele gele bir sıkımlık vücut kremi geldi ama elime bile yetmedi :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Bana göz kalemi de allık da çıksa bayılırdım :D

Durance'ın parfümü çıkması iyi oldu. Üstelik parfüm bitince içine yenisini doldurabiliyorum. Hafta sonu Elanor'da görüp Sephora'dan alırım derken iyi oldu bu :D

ElifC. dedi ki...

MERHABA!Uzun süredir yazılarını takip ediyor ve çok beğeniyorum.Denediğin ürünlerle ilgili verdiğin bilgileri çok aydınlatıcı buluyorum özellikle göz makyajıyla ilgili videolarından çok şey öğrendim bu yazında da bahsettiğin tüy azaltıcı ürünler benim özellikle ilgi alanıma giriyor bu konuyla ilgili deneyimlerini bilgilerini paylaşırsan çok sevinirim şimdiden teşekkürler.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkür ederim :) Ben de bu tüy azaltıcı ürünü çok merak ediyorum hatta 2 gün önce elime geçseydi kısa zamanda yorumlayabilirdim. :p heheh :p

Alışverişkolik dedi ki...

Lila Kutu mu yoksa Vanilya Clubdan mı daha çok memnunsunuz?

www.modalistesi.blogspot.com

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Bence Lila :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails