9 Şubat 2012 Perşembe

Alışveriş - Haul: Avon , Oriflame, Pastel, Gabrini, Flormar

Konuya favorimi yazmakla başlamak istiyorum; Oriflame çilekli ve kremalı el kremi ve sabun tek kelimeyle muh-te-şem kokuyorlar!!!

Ojelerin de çoğunu sürdüm ama fırsatım olmadığı için fotoğraflarını çekemedim. Şu sıralar mavi-gri, mavi-turkuaz ve pembeleri tercih ettiğim alırken de sürerken de elim hep bu renklere gidiyor.

Rujlardan Avon'un uzun süre kalıcı olan uzun ince ruju gördüğünüz gibi renk veriyor ama diğer pembe sheer yapıda ve simli. Oriflame lipgloss ise oldukça sheer ama güzel nemlendiriyor ve hiç yapış yapış değil.

Fiyatlarını zaten aşağı yukarı biliyorsunuzdur.Aklımda kaldığı kadarıyla Avon ujlar 9-10TL idi. Oriflame Gioardani lip gloss 17.90TL, ojesi 8.90TL, çilekli kremalı set(el kremi+sabun) ise 6.90TL, sıkılaştırıcı göz kremi 19.90TL, arındırıcı sabun (2. alışım, memnunum. watson's fırçam ile kullanıyorum) 5.90TL.

Bu fiyatlar bu ayın indirimli fiyatları Avon'lar hariç. Onları geçen ayın katalogundan almıştım.

Pastel ojelere de bayıldığımı not düşeyim :D


AVON -pink pop-, AVON - Mauve Ice-, Oriflame - Delicate Pink-

Aşağıdaki resimde:
AVON - Mauve Ice-, AVON -pink pop-,  Oriflame - Delicate Pink-

5 yorum:

senem dedi ki...

oriflame çilekli kremalı el kremi gerçekten mükemmel kokuyor bende aldım hatta bir daha mı alsam ne :)

hepsi çook hoş :)

Unknown dedi ki...

oriflame giordani serisini beğeniyorum gloss cok şeker duruyor

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

gabrını ojenın rengı ne guzelmiş

özge dedi ki...

zel günlerde kullan cicilerini:)

pembe fiyonk dedi ki...

güle gle kullan canım.özellikle el kremlerini çok merak ettim :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails