6 Şubat 2012 Pazartesi

LuxyBox Ocak Ayı Kutusu : Update/Güncelleme

 Bu ay 19TL ödeyerek üye olduğum LuxyBox kutum geldi. Bu ayın teması "Sevgililer Günü" olmuş. Sevgililer günü, yapılan kampanyaları haricinde ilgimi hiçbir zaman çekmediği için bana birşey ifade etmedi ancak çikolata fikri süper olmuş. :)

Luxybox'da güzellik profili olmadığı için hala, maalesef, ürünler şansınıza çıkıyor. Bu ayki ürünler, benim için, pek de iyi çıkmadı. NailTrick ojeleri merak ediyordum ancak rengi bana uymuyor. Zaten tek orjinal boy ürün de bu.

Minik 2 krem ise normalde bedava verilen ürünler, aşağıda da gördüğümüz gibi. Yani "deluxe sample" denilen çoğunlukla alışveriş hediyesi ya da seyahat boyu olarak satılan boydaki ürünlerden değil. Ücretsiz olarak alınabilinen ürünlerin koyulması üzücü.

Alterna markasının boyalı saçlar için parlaklık veren saç şekillendiricisi çok hoş bir seçim ama ben saçlarımı boyamadığım için kardeşime verdim. Daha önce parlaklık veren spreyini ve havyarlı şekillendiricini kullanmıştım. Fiyatları yüksek ama güzel ürünleri var. Parlaklık veren spreyi muhteşem kokuyor ve saçtan gitmiyor. Herkesden iltifat alabilirsiniz. :)

Duş jeli hoş. Çok güzel kokuyor. Bu ürün asında ayın kutusuna dahil değilmiş, yani hediye olarak geçiyor Bu markanın şampuanları kötü ama haberiniz olsun. Yağlı saçları bile kütük gibi yapar.

Yaseminli banyo tuzu ise yine kullanamayacağım bir ürün çünkü küvette oturmayı sevmem. Benim için vakit kaybıdır. Vakti olan için ne hoş :) çünkü kokusu çok güzel. Yasemini zaten çok severim. Çayını da bayıla bayıla içerim. Bunu da banyo kokusu yaparım herhalde. :)

Genel olarak beğenmedim. Güzellik profili olmadığı için üyeliğimi bırakacağım. Vanilya Club kutu üyeliğimi de bıraktım. Lila Kutu'ya üye oldum ve sadece onunla devam edeceğim şimdilik. Belki arada farklı kutular da alabilirim. Şimdilik kozmetik kutu hevesimi tek marka ile sınırlandırıp, kişiye özel tam boy ürün gönderimi ile açık ara farkla en iyi olma yolunda ilerleyen Lila Kutu ile devam edeceğim.

Update/Güncelleme: Bazı bloglarda gördükten sonra eklemek istedim. Bazı kutularda bir güzellik merkezine 160TL değerinde cilt bakımı davetiyesi çıkmış. Bana gelen kutuda yoktu.

11 yorum:

luna dedi ki...

Lierac'la başlayıp böyle markalarla devam etmesi ne üzücü değil mi? Duş jeli Rossmann'da bile var. Gerçi hediye gönderilmiş ama hediyeleri çıkınca zaten 4 tane ürün kalıyor ki bunların 2'si dediğin gibi 2-3 kullanımlık simple.. Biz mi bu kutulardan çok şey bekliyoruz, yoksa bu kutular Türk insanını alt sınıftan mı görüyor anlamadım gitti. Yabancı bloglara bakıyorsun, adamların kutusundan en az 2 tam boy ürün çıkıyor ki en az 2 ürün de high-end. Niye bize böyle kutular gelmez bilmiyorum, anlamıyorum.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Aynı fikirdeyim. Özellikle Aralık kutusunun yanında kötü kaldı.

RaheL dedi ki...

gercekten bu ne ya..ben zaten kutu işinden coktan sogudum..lila kutuyuda büyük boy göndermiş olsada kötünün iyisi gördügümden abone olmadım..işlerini oldukça amatör yapan firmalarla karşı karşıyayız..yazınızda farklı kutular alırım arada ' derken neyi kasdettiniz.farklı firmalar daha mı var acaba?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Başka markalar yok canım. Olur da Vanilya ve Luxybox iyileşirse o zaman onlardan tekrar kutu alabilirim demek istedim. :)

secilgil dedi ki...

ben kutuyu alır almaz üyeliğimi iptal ettim :s şaka gibi ürünler....
banyo tuzunu son durulama suyuna ekleyenler ama tabii onun içinde kova kullanarak yıkanmak gerek :s

Taze Bahce dedi ki...

Fruit Kicks yolladıklarına inanamıyorum marketlerde almayanı dövüyorlar. İnsan daha ulaşılmaz ürünler bekliyor :))

Herseydenbirtutam dedi ki...

ben de kutu aboneliği başlatçam ama lila mı luxy mi karar verememiştim. Yazından sonra lila olacak:)

bu arada çekilişim var beklerim

RaheL dedi ki...

http://www.glambox.me/default.aspx

bunu bi forumda gördüm paylaşmadan edemedim.Birleşik arap emirliklerinde bir kutu firmasının ocak ayında gönderdikleri.15 dolarda abonelik..yorumsuz..!

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Arapların da maddi durumu bizi solda sıfır bırakınca kutuları da bırakıyor sanırım :(

Bizde genel olarak markaların, ne satarsa satsın, anlamayadığı bazı noktalar var. Olayı ne bütünü ile ne de en ince ayrıntısına kadar göremiyorlar. Yani hem ayrıntıları görmli hem de bunları bütünde yorumlayıp bir gelecek çizmeli.

Kozmetik kutu olayında ise anlaşılmayan nokta, daha çok kutu mu satmak?, markayı mı tanıtmak?, ürünün tam boyunu mu satın aldırmak? vs. gibi...

RaheL dedi ki...

a şıkkı çok kutu satmak buna bağlı olarak çok akazanmak kısa zamanda köşeyi dönmek..

RaheL dedi ki...

tabi şu da var orası daha zengin ama inanın ben böyle bir kutu bile beklemiyordum..beklentim bu kutunun içerigine göre cok daha azdı..ama bize gönderilenler resmen ticari bir tuzak havasına girmeye coktan başladı bile..bu konuda ki zaafımızdan faydalandıklarını ciddi anlamda düşünüyorum.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails