10 Ocak 2012 Salı

Vanilya Club Ocak (2012) Kutusu

Bu sefer bu kutuyu beğendim. :D Dermokil maske hariç bütün ürünler benim için uygun ve kullanışlı. Kutu içeriği de oldukça tatmin edici.  3 adet tam boy ürün var.

Alessandro lip gloss, oje ve Essie el ve vücut kremi tam boy.

Essie smoothies krem muhteşem kokuyor ve yapısı da mükemmel. Büyük bir zevkle ben ayrı ayrı yorumlarını yazarım. :D Alessandro lip gloss ile aynı ambalaja sahip (daha büyük) Too Faced maskaram var. Heheh çok hoş, ışıklı ve aynalı :D

Bu ay geliştiği için 35TL olmasına rağmen üyeliğimi devam ettireceğim ancak Şubat ayı kutusundan beklentilerim daha fazla. Nedeni ise maske seçiminin güzelik profili anketine göre yollanmamış olması ki bu gibi durumların artık ileri aylarda görülmeyeceğini düşünüyorum.

Ürünlerin renklerinden, kokularına kadar herşeyi çok beğendim. Üstelik bir de kupon koymuşlar. Siz de üye olup 35TL'ye belki bundan da güzel bir kutu almak istiyorsanız TIK TIK

Fiyat, büyüklük gibi ayrıntılı bilgiyi aşağıdaki resimlerde görebilirsiniz canlarım :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Herkese aynı ürünleri yollamaları çok kötü benceee glossybox'da kişiye özel olayı filan varmış merakla bekliyorum şahsen!

özlem dedi ki...

güle güle kullan cicilerini :) şu essie çok hoş görünüyor, şişesi tam yemelik. Yorumlarını merakla bekliyorum.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Ben 1-2 kutu gördüm henüz. Bu sefer herkese aynı yaptılar ha! hay bin kunduz! Bana iyi denk gelmiş o zaman :D Aslında yolladıkları kitapçığa göre başka ürünler de var ama bakalım kimlerin farklı. Glossybox'ı da çok merak ediyorum ve sanırım bu gidişle hepsine üye olacağım :S

Unknown dedi ki...

lilaya üye oldum vanilya da kararsızım ben sürpriz olayı tamam da biraz da kişiye göre ayarlasalar cilt tipine beğeniye yönelik olsa belki ilerleyen aylarda o da olacaktır markalarla görüşüyorlarmış.
ama tatmin edici 35 tl cok gibi gorunse de lip gloss bile cıkarıyor ucretini. lip gloss deyince merak ettim onu fotolarsanız sevinirim bir ara.

betty boop dedi ki...

merhaba canım;

şampuanın yorumunu öncelikle bekliyırum :)

çekilişime de beklerm.. sevigler

http://betirella.blogspot.com/2012/01/benimm-cekilisimmm.html

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails