16 Ocak 2012 Pazartesi

Nails of the Week - Haftanın Tırnakları : Alessandro "47"

Vanilya Club Ocak ayı kutusundan çıkan mürdüm rengi oje. Oldukça dayanıklı ama tek iyi özelliği o kadar maalesef. Resimde de gördüğünüz gibi oldukça fazla ürün harcadım. Toplamda 5 kat sürdüm ama 2 kat daha sürse tam olacaktı. Çok ince bir yapısı var. 5 katta bile leke leke bir garip oldu. Bazı yerler koyu, bazı yerler açık. Yapısı da parlak değil. Mat bir oje.

Ben bu ojeyi beğenmedim. Normalde bu boyu 22.05TL ama normal boyunu indirimde 10TL'ye bile bulmak mümkün. Douglas mağazalarında satılıyor.

6 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

çok asil bir renk çok yakışmış sanada canım

justuntitled dedi ki...

Sanırım sadece bu renkte bu opaklaşma sorunu var=(

Junkhead dedi ki...

Ayy bana da bu renk çıktı kutumdan ve rengi hariç hiç beğenmedim :( Dediğin gibi, dalga dalga duruyor . 2 katta opak olması gerekirdi. Ben de mecbur 3 kat sürdüm ama ona rağmen istediğim gibi durmadı . 2 gün sonra sildim, bi de tırnaklarımı boyadı pembe pembe :/ 22,5 tl.lık bi ürün değil kesinlikle,yerli markaları tercih ederim :D

Unknown dedi ki...

yarısı gitmiş bile ojenin. çok kat sürünce de bozuluyor oje bir de. :/
rengi çok güzel ama yapısı ne biçim bir şeymiş.

Adsız dedi ki...

haklisin tatlim, birde iz birakmis sanki : (

sevgiyolcular dedi ki...

douglas almanca bı site acaba oradan daha once alışveriş yapan oldumu sıkıntı yaşarmıyım yardımcı olursanız sevinirim.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails