20 Ocak 2012 Cuma

Moralim Cok Bozuk - Kredi Kartimi Hacklemislar

Allahim!!! Ya cildiragim arkadaslar. Anlam veremiyorum nasil olduguna. Ustelik cozumlenmesi icin en az 1 ay en fazla 6 ay beklemem gerekiyor. Ustelik cozumlenemeyebilir de. Yani mesela bir satis danismani magasinda alisveris yapan herhangi bir kisinin kart numarasini alip aliveris yapabiliyormus. Bu durumda yarabbi sukur diyip bir bardak su iciyoruz. Bilgilerime programlar ile ulastilar ise o zaman cozulebiliyor.

1.200 dolar harcamis serefsizler. Bu durumun onune gecmenin bir yolu olmali ama yok. Herkesin basina gelebilme ihtimali varmis.

Neyse...

27 yorum:

Unknown dedi ki...

1200 dolar mı?
Yok artık ya nasıl olurda bulamazlar,çok üzüldüm.
Umarım halledilir en yakın zamanda..

luna dedi ki...

Çok üzüldüm. Benim anlayamadığım, bu adamlar şifre olmadan bu işi yapabiliyorlarsa, yeterli güvenliği sağlayamayan banka neden karşılamıyor bu parayı, sonuçta dünya para döküyoruz. Kıl tüy sebeplerle bir sürü para kesiyorlar bizden. Bunun çalınıyor olması benim değil, bankanın sorunu olmalı. Tabi boşa yazıyoruz ama napalım, konuşmadan da olmuyor ki... Çok geçmiş olsun ve inşallah bulunur canım.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Tesekkurler arkadaslar. Beklenecek bir sure de degil. Cok sikintili uzun bir surec. Napicam bilmiyorum...

zayiflamamlazım dedi ki...

Çok geçmiş olsun ama çözümlenmeyecek bir durum değil. Senin yapmadığın anlaşıldıktan sonra ödeme gibi bir durumun olmuyor ama gerçekten insanı geren bir durum. İnşallah en kısa sürede hallolur. İyisini düşünmek gerek, daha büyük paralarda olabilirdi. Tekrardan geçmiş olsun.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Tesekkur ederim canim... Moral verdin cok...

Herkese cok tesekkur ederim. Yazdiklariniz durumu soguk kanlilikla dusunmemi sagliyor...

onorr dedi ki...

aklına gelen şüpheli bir durum var mı? mesela seyahat şirketlerinden falan bilet alırken kart nosunu cvc nosunu veriyoruz onlar şifre olmadan sitediği gibi kullanabiliyorlar :( cok gecmıs olsun, umarım cozulur en yakın zamanda

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Sadece Setur dan alisveris yapiyordum. Oradan da en son 2010 Ocak ayinda bilet aldim. Bloguma gari sitelerden gelenler vardi. Ne alaka diyip onlara baktim. Oradan birsey bulasmis olabilir. Sacma sapan rusya ve ukrayna siteleri. mp3 film falan paylasim sitelerine benziyorlardi. Aylardir internette kullanmiyordum ve gecen hafta sadece 1 kere paypal ve 1 kere gittigidiyor kullandim. Kartimin borcunu sifirlamak icin kullanmiyorken boyle oldu. Anlamadim nasil???

betty dedi ki...

çok çok geçmiş olsun,gerçekten hepimizin başına gelebilir,ne kadar dikkatli olrsak olalım cozulebiliyor,kesinlikle bankaların bunu bir care bulması gereklı!

LensMakyaj Blog dedi ki...

Çok geçmiş olsun, en korktuğum şeydir. Benim bildiğim bu ödemeler yapılırken kredi kartı şifren girilerek yapılmadıysa paranın iade olması gerek. Banka sadece şifre girilerek yapılan işlemlerde sorumluluk kabul etmiyor diye biliyorum. Umarım doğru biliyorumdur.

bakimblog dedi ki...

çok geçmiş olsun. umarım bulurlar ne ya da kim oldugunu :s

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Sifre kullanmadan cunku avrupada bir sehirden internet uzerinden yapilmis. Internet uzerinden sifreye gerek yok. Ayrica internet uzerinden aliveriste adres de lazim. Adres ve isim nasil buluyorlar. Bir yere girmedim iste. Anlamiyorum nasil buldular???

Makyaj Güncem dedi ki...

ay canımmm çok geçmiş olsun umarım kısa sürede savarsın bu belayı başından.ben de netten çok sık alışveriş yapıorum ve en korktuğum şeylerden biri bu durum:S

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Tesekkur ederim. Ne kadar dikkat etsek de olabiliyormus. https olmadan alisveris hatta sosyal paylasim sitelerini, mail falan kullanmiyorum ustelik. Bilmedigim sitelerden allisveris yapmiyorum. Uluslarasi markalardan da alisveris yapsak bir riski oluyor ya da bu hirsizlarin baska yontemleri var.

İrem GÖKER dedi ki...

Yaaaa çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede halledilir :/

admin dedi ki...

çok geçmiş olsun...

larelith dedi ki...

PEKİ NE ALINMIŞ 1200 DOLARA. SONUÇTA ALINAN ŞEY FİZİKİ BİR EV İŞYERİ BİR ADRESE GİDİYOR OLMALI O ADRESTEN KİMİN YAPTIĞINI BULUYORLAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM. YOK SENİN ADRESİNSE ZATEN ANLAMSIZ. GEÇMİŞ OLSUN.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Konusma suresi almislar. Yani yollanacak birsey degil. Saolun arkadaslar...

Adsız dedi ki...

YUH artik, nasil olabiliyor böyle birsey sifresiz falan birde sürekli internet üzeri alisveris yapan insanda degilmissin, cok üzüldüm ve sinirlendim senin adina, insallah cözülür bu durum ve banka karsilar, bizi mutlaka haber et gelismelerden tatlim, bizde ayagimizi denk alalim! : /

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Dikkatli olmak, yasal yazilim kullanmak vs. bir ise yaramiyormus. Bilgilerimize ulasmak bu kadar kolay demek ki.

özge dedi ki...

talım geçmiş olsun kullanıldığını nasıl anladın ?ilk olarak?

RaheL dedi ki...

cnm cok geçmiş olsun gercekten üzüldüm ..inş en kısa zamanda çözümlenir..hangi bankanın k.kartıydı merak ettim ..

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler :) Bütün kartlardan korkmak lazım. Limiti düşük ya da sanal kartla alışveriş yapmak gerek. Normal kartı ele geçiren bunu da geçirebilir de. :S

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun, çok üzücü ve sinir bozucu bir durum. umarım bir çaresi vardır :(

darkolivee dedi ki...

çokk geçmiş olsun, nasıl bir vicdan bu, oturduğun yerden insanların hakkını yemek yuuhh!!!

inşallah kısa sürede hallolur...

sevgiler

secilgil dedi ki...

tamamen tesadüfi olarak kart numaranızı kopyalayabilirler :s
kuzenimin hesabından internet üzerinden 2 bin lira civarında iddiaa oynamışlardı mesela tuhaf olaylar :s

j.d. dedi ki...

Çok geçmiş olsun umarım kısa zamanda çözülür :(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler :)
Seçil: Sonra nasıl çözüldü? Ne kadar sürdü?

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails