6 Ağustos 2010 Cuma

Diş Bakımı - Bölüm 2: Diş Beyazlatma

Plus White diş beyazlatma kitini kullanmaya 1,5 sene önce başladım. Pek de düzenli kullandığım söylenemez çnükü 1 sene içinde resimde görüldüğü kadar bitti...

Ama sonuçları harika. Ben güne kahve içerek başlarım. İlk çalışmaya başladığım zamandan kalma bir alışkanlık. Akşamları siyah çay ve gün arasında da yeşil çay. İşim olduğu zamanlar da daha fazla kahve ve çay içtim. Çalışırken çay-kahve içmeye bayılıyorum...

Bütün bu ters etkenlere ve yazın içtiğim kolaları da hesaba katarsak dişlerim Plus White sayesinde normal beyazlığına kavuştu. Bir dönem herkes dişlerimin sarardığını farketmişti... O derece yani...

Sigara içmiyorum o yüzden bu ürün sigara içenlerde nasıl bir etki yaratır bilemiyorum...

Dişlerimin beyazlığının devamlılığı için de çıktığı an markete koşarak aldığım Signal "White Now" var...

Malum diş hassasiyetim olduğu için Colgate pro sensitive kullanıyorum ama günde bir kez de olsa yine dişlerii Signal ile fırçalıyorum. Bir ondan bir ondan...

Resimlerde de fark edilecektir. Alt dişlerim pek beyaz değil çünkü alt dişlerimde Plus White beyazlatıcı acayip bir ağrı yaptı. Diş hassasiyeti olanlar dikkat etmeli. O yüzden alt dişlerimde ürünü pek kullanmadım...



1 yorum:

zivizivi dedi ki...

ya bende bu ara dişlerimin sarardıklarını düşünüyordum. cesaret edemiyorum ama denemek istiyorum. teşekkür ederim yazı için. yararlı oldu benim için. çok kafiyeli oldu :D

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails