24 Ağustos 2010 Salı

Milletim Neden Okumaz?

Hayatımın her anında, bir insanın okumadan iş yapması bana pahalıya patlayabiliyor.
Bazen çizip geçiyor, bazen de derin bir oyuk açıyor.
Sadece bana dokunsa okumayı sevmeyenlerin hataları yine iyi.
Memlekete de dokunuyor. Hem de çok kötü dokunuyor.

Ne okuyoruz ne de biraz okumaya yeltensek hakkında soru soruyoruz...
Gözümüz mü görmüyor yoksa görmek istediğimizi mi görüyoruz...
Hayır! sadece benmiyim bu kadar ayrıntıcı olan?
Derlerdi "sen ayrıntılar çok iyi görüyorsun ve gösterdiğin ayrıntılarla insanları mutlu ediyorsun" diye...
Ben teşekkür edip geçerdim...
Tek olmadığımı ya da en azından az olmadığımızı sanardım...

Yanılmışım...
Ve her geçen gün daha da azalıyor okuyan ve okuduğunu gören...
Ben de aptal gibi üzülüyorum...
Sadece bana dokunsaydı hataları yine iyiydi...
Sinirlenir,düzeltir ve unutur giderdim...

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails