27 Ağustos 2010 Cuma

Molped ile Sıcaklar Artık Kabus Değil

Ben bir "alldays" fanıyım. Elim başka bir ürüne gitmez ve annem  gidip başka bir marka almışsa da hayatta kullanmam. Molped bu süper şirin paketi göndermeseydi piyasada başka bir "kuru tutan" ürün olduğunu bilemezdim...

Ben direk "bana paket geldi, aman ne güzel" demek istemedim. O yüzden deneyip yorumlarımı da aktarayım dedim.

Evet gerçekten kuru. Özellikle Kotex'e ve Discreet!e göre çok çok iyi. Nem yok ve hatta benim gibi kistlere  sahip olmadan kaynaklanan sağlık sorunlarınız varsa, minimum durumlarda bunun sonuçlarını da yok ediyor.

"Alldays" mini ped şeklinde ve Molped ise incecik.  İki favorim arasında seçim yapmam gerekirse seçim yapamam ama kullanıum sırası olarak bir düzenleme yapabilirim. Favori diş macunlarım arasında yaptığım gibi :)

Yoğun günler için "all days" hafif ya da hafiften yoğuna olan günlerde ise "Molped" Bir de seyehat ve çantada taşıma için Molped daha kullanışlı. Az yer kaplıyor ve tek tek paketlenmiş.

Güblük ped dışında bir klasik ped de vardı paketin içinde. Eskiden Molped kullanırdım ama Ordik mavi kanallı yeni ürününü çıkardığından beri elim başkasına gitmiyordu. Molped' de bu tür bir ürün çıkarmış. Henüz denemedim ama incelediğim üzere oldukça iyi duruyor. Deneyimlerimi ve ayrıca yakınlarımdan da elde edeceğim bilgilerle bu yazının altına yorum olarak eklemeleri yaparım. Takipte Kalın!!! :p

Bunun dışında paketin için süper şirin ve Galatasarylı bir mini fan vardı. Bayıldım!!! İlk defa dikkate değer alınıp bir paket gönderildiği için de çok mutlu oldum. Bu takdirlerinden dolayı Molped'e teşekkür ederim. Okulunu her an bırakıp iş hayatına kesin dönüş yapmayı planlayan bir tezli pazarlama yüksek llisans mağduru olarak bu beni çok sevindirdi :)

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails