10 Mart 2010 Çarşamba

Manikürümü Kendim Yaptım

Şimdiye kadar manikür yaptırmak için güzellik salonuna vs. gitmedim. Garip mi?İstemediğim halde tırnak erlerimi kesebilme potansiyelleri ve mikrop kapabilme olasılığını düşününce pek de garip değil. Tabii ki gittiğin yerle alakalı diyeceksiniz ama süper yerlere giden arkadaşlarımın tırnak etlerini istememelerine rağmen youp üzerine yaralı eller ile uğradıklarını görünce insanın gidesi de gelmiyor... Zevki kalmıyor piiiirim... :p

Pek ben el ve tırnak bakımımı nasıl yapıyorum?

Elinizdeki herhangi bir kaliteli tırnak kiti ile başlayalım. Benimkileri kırdığım için resimlerini çekmek istemedim. Ben tırnaklarımı dibine yakın (kanatacak kadar değil tabii ki) kesip kendi şeklinde törpülüyorum. Uzun tırnak sevmiyorum çünkü tırnaklarımın kesilmiş halleri yeterince uzun.Tırnaklarımın kenarlarındaki şeytan tırnağı vs. yi temizledikten sonra  el ve tırnak kremimi sürüp tırnak etlerimi ittiriyorum( iyiki fazla yok)

Kremi sürüyorum öncelikle çünkü tırnak etlerimin yumuşamasını istiyorum. Bunun için tırnak eti yumuşatıcısı da kullanabilirsiniz. Kardeşim Oriflame'den almıştı. Çok işe yarıyor. Kendisi ürünü bitirdiği için ayrıntılarını paylaşamıyorum. Kendime almadım çünkü dediğim gibi uğraşmak zorunda kaldığım büyük bir sorun olmadığı için krem yeterli oluyor.

Şimdi en sevdiğim bölüme geliyorum. Sanırım indirimden 4 tl'ye aldığım Oriflame tırnak parlatıcı kit. Üzerinde de yazdığı gibi 1- temizliyor 2- iyileştiriyor  ve 3- parlatıyor. Tırnaklarımı yumuşacık yapıyor ve bu ürüne bayılıyorum. Parlaklığı uzun süre gidiyor ve parlatıcı sürmüş gibi sağlıklı tırnakları ortaya çıkarıyor.

Sonra Oriflame vitaminli tırnak kremimi tırnaklarıma ve tırnak etlerime masaj yaparak yedirip bir süre bekletiyorum.

Ojenizi kremli tırnaklarınıza sürmek istemezsiniz. Aksi halde dalgalı dalgalı yayılır ve ktü bir görünüm oluşur. Ben aseton ile tırnaklarımı temizleyip devamında ojemi uyguluyorum. Burada gördüğünüz oje Kozmosim'in hediyelerinden olan Tchibo oje. Süper hızlı kuruyor. Sadece 3 kat geçmek gerekiyor...

Tezmilemesini de Avon düzeltici kalem ile yaptım. İlla da buna sahip olmak zorunda değiliz tabii ki. Bir adet kulak pamuğu ve aseton yeterli olacaktır.

En son tekrar kremimi sürüyorum ve ta daaaaa...Bakımlı ellerimiz hazır... :D

önce

sonra


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Tırnaklarınız ne kadar güzelmiş..Lale tırnak =) Benimkiler şişko ve kısa manikurle düzeltmeye çalışıyorum =(

melda_9017 dedi ki...

manikür yaptırmaya korkuyorum.etleri kesiyolar felan bide mikrop kaparım diye:S bu tarz ürünlerin işe yaradığını düşünmüyordum ama gördüm kiii yarıyormuş:Dteşekkürler bu faydalı bilgi için:)....

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails