23 Mart 2010 Salı

Mac Spring Colour Forecast Blush Ombre - Ripe Peach

Bu allıktan her yerde 1000000000 kere söz edilir ve de hemenceik bittiğini duyarsan ne olur? Bilinç altına işler ve gider alırsın... Swatch unu çekemedim çünkü makina bir türlü almadı renkleri...

Renk resimde görüldüğü gibi. İçinde çok hafif açık altın pırıltıları var. Ben mat allık severim ve buna rağmen bu allığa bayıldım. İçindeki pırıltılar gayet uygun bir oranda... Fiyatı 62tl ve 3 taksit yapıyorlar. 9gr. ki bayağı bir ürün yani...

Ben ürün deneyebildiğimizi bilmiyordum. Bunu öğrenince merak ettiğim iki ürünü istedim. Biri vanilla pigment ve diğeri de mieralli yeni fondöteni. Pigment süpermiş. Kesin alcağım. Şeftali rengi pırıltıları var ve ışığa göre parlıyor. Bayıldım!!! Fondöteni denemedim. Deyeince yorumlarımı yazarım. Zaten tam boyunu almış olurum :)



5 yorum:

mughetto dedi ki...

Bu allık benimde aklımda,belimi doğrultur doğrultmaz alacağım :) Bide tester gibi ürün alabiliyormuyuz yani?? Vanilla pigmentte merak ediyorum çnk.

LittleDumBlonde dedi ki...

çok gsl görünüyor, güle güle kullan. MAC allıklar 62mi olmuş, en son bıraktığımda 49tl idi vah vah :(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Bu allık beauty powder gibi. O yüzden daha pahalı. Normal allıklar daha ucuzdur.

Tester gibi ürün alınıyormuş evet. İyiki var, özellikle yüz grubu ürünler için. Bu allıktan Capacity'de birkaç tane daha vardı. Benmim gibi bilinç altına işlemiş olanlar dışında görüp alanlar da olunca çabuk bitiyor haliyle. Perşembe günü satışına başlanmış olmasına rağmen... :(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar allah aşkına amerikada 25$ ripe peach,myus te account açın mac in sitesinden alışveriş yapıp oraya yollayın..acayip ucuza gelir...ben öyle yapıyorum..

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

my us için üyelik lazım. sonra yol parası derken arada çok az bir fark kalıyor. Ben abd ye gidip geliyorum zaten ya da giiden gelen bir dolu akraba var o yüzden kırk yılda bir buradan almak sorun olmuyor canım :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails