10 Mart 2010 Çarşamba

Clinique Pore Minimizer

Alalı ne kadar oldu bilmiyorum ama sonunda dibini getirdim ürünün. İşte pore minimizer hakkında merak edilenler:

Artıları:
- Ciltteki parlamayı gün boyu önlüyor
- Cildi yumuşacık ve kadifemsi bırakıyor
- Parfüm içermiyor
- Alerji kesinlikle yapmıyor
- Makyaj için mükemmel bir baz

Eksileri:
- İyice yedirmek lazım aksi halde yüzde kireç gibi beyazlıklar bırakıyor ve kesinlikle dağıtamıyorsunuz
- 1 tüp gözeneklerimi küçültmedi yani gözenek küçültücü işini yapmadı. Yani kullanmadığınız zaman gözeneklerinizde bir iyileşme görmüyorsunuz. Baz gibi anlık bir yararı var.
- Göz çevresine sakın yaklaştırmayın aksi halde yanar.

Kimler Kullanabilir: Karma ve Yağlı Ciltler

Bir daha alırmıyım bilmiyorum. Eğer indirime girerse ve ya kremlerimin bittiği bir sıra. Gözenek küçültücü serinin diğer ürünlerini de denemeyi planlıyorum. Bakalım...

4 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

bende bu ürüne bakıyorum sonra vazgecmiştim :) sanırım gözenekler icin kalıcı bir cözüm sunan krem yok :D

buket dedi ki...

merhaba;
ben bu ürünü strawberryden almıştım.ama diğer clinique ürünlerinin aksine hafif bi kokusu var gibi geldi bana.sizde de öyle oldumu çünkü clinique kokusuz ürünler üreten bi firma ben de acaba sahte ürün olabilir mi diye şüphelendim bir de bu ürün gece yatarken krem gibi kullanılabilir mi yani kullandıktan sonra temizlemememiz gerekiyor mu bilemedim siz nasıl kullandınız.baya uzun bi yorum oldu şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

Merhaba Sevgili Buket,

Clinique halklailişkiler müdürü olarak diyebilirim ki strawberry'den ürün alıp bize aynı şekilde soru ve şikayetlerle gelen pek çok kişi var ve malesef oradan aldığınız ve memnun kalmadığınız ürünlerle ilgili hiçbir şey yapılamıyor burada.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Buket: Yorumuna cevabım geç oldu. Onayladıktan sonra geri dönmeyi unutmuşum. Ben temiz cilde uyguluyordum. Yıkanmış ve toniklenmiş.

Clinique H.İ. Müdürü: Sizin burada benimsemeniz gereken strateji, müşterileri farklı yerlerden alışveriş yaptıkları için "Bizden almadıysan Bizden yardım isteme" tavrı ile göndermek değil o müşteriyi kazanmak yönünde olmalıdır. Türkiye'de birçok işletme, müşteri memnuniyetini sağlamak ve çalışanların motivasyonunu en yüksek seviyede tutmak için çalışmak yerine sadece ve sadeve kar marjlarını arttırma yönünde çaba sarfediyorlar.
Ülkemizdeki insanlarda zaten "pahalı ürün kalitelidir" diyerek alışveriş yaptıkları için şirketlerde bu kişilerden alabildiklerini alma yolunda ilerliyorlar. İthal ürünler satan kurumsal ve köklü bir firmada da çalıştım ve müşteriye değer veren ve kar marjını minimumda tuttuklarını da gördüm.Olabiliyormuş yani. Yine menşei ülkeleri ile yakın ya da aynı fiyatlarda satış yapan büyük orta markalar da var. Tabii ki Türkiye pazarında "pahalı ürün kalitelidir" takıntısı devam ettiği sürece şirketlerde aynı şekilde devam ederler.

Ben Cilt bakımım için Clinique 3 aşama sistemini kullanıyorum. Şimdiye kadar alışverişlerimi Tekin Acardan yaptım. Clinique ilk mağazasını Taksime açtığında çnce sevinmiş sonra da ziyaret etmiştim. Sorumlu bir kişiye "Sizi diğerlerinden farklı kılan nedir?" diye sorduğumda bana verdikleri cevap şu oldu "Biz de beyaz önlük giyen uzmanlar var"

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails