20 Aralık 2012 Perşembe

Yılbaşı Alşıverişi Bölüm - 2 "Markafoni - MUDO"

Yılbaşı çılgınlığına devam ediyoruz. :) Bende abartıda sınır yok ama yılın bu zamanı da çok güzeeeeeeeeel :D

Yastıklardan geyikli olan markafoni, diğerleri Mudo.
En alttaki kupalar da Mudo.
Tablo gibi duran şirinlikler de kuçak tepsisi.
En en alttaki ise :p mıknatıslar :D  Aynılarının gerçekten kurabiyelerini yapmayı düşünüyorum.
Teker teker ne kadar hatırlamıyorum ama sanırım hepsine 250lira falan ödedim.

Kurabiye adamlı kaşıkların 4lü paketi 20lira civarıydı. Çam ağaçlı limon çatalı da o civardaydı.
Kupalar 17,50 idi ama ben aldığımda 3al2öde vardı.

Bu aralar yazasım yok, fotoğraf çekesim var. O yüzden sizi şöyle fotoğraflara doğru alıyorum efenim :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Hepsi çok şeker gözüküyor güle güle kullanın :)

AslıASLI dedi ki...

Hepsi çok güzel ama yastıklar bir harika. Güle güle kullanın :)

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Güle güle kullan.Aldığın ürünlere bayıldım.Mudonun yılbaşı temalı ürünlerini çok beğeniyorum
makyaj kelebeği.blogspot

Unknown dedi ki...

bayıldımmmm, çok güzeller, keşke benimde kendi evim olsa da bende böyle alışverişler yapabilsem..
http://beyazkedivekozmetik.blogspot.ro/

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekürler şekerler :D
Ben de hala ailemle yaşıyorum :) Kendi evime taşınmayı bekleyemedim :D :p

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails