3 Aralık 2012 Pazartesi

Dalan d'Olive Şampuan ve Saç Kremi

Kozmoda.com'un yeni etkinliğinde sizlere hediye ettiği Dalan'ın zeytinyağlı şampuan ve saç kreminden bana da göndermişlerdi. Benim saçım yağlı olduğu için saçları boyalı ve yıpranmış olan kardeşimin kullanıp bizler için yorumlamasını istedim.

İşte yorumları;

Uzun vadedeki sonuçları ne olur bilmiyorum ama  3 haftalık bir kullanım sonucu saçlarımda bıraktığı etki şöyle oldu;
1- Kokusu güzel. Özellikle saçta bıraktığı koku çok hoş.
2- Şampuan ve saç kremi olarak Syoss'tan iyi. Pantene'e benzior diyebiliriz. Saç kremi ayrıca Wella'nın son zamanlarda sıkça gördüğümüz pro serisine ait saç kreminden daha iyi.
3- Saçı ağırlaştırmadan nemlendiriyor.
4- Kepek ya da yağlanma yapmadı.

Henüz onarım konusunda bir etkisini görmedim. Ürünleri tamamen bitirdikten sonra ayrıntılı yorumlarımı yazacağım.

400ml şampuan 7lira, 200ml saç kremi 6 lira. Fiyat performan açısından denenmesi gereken bir ürün.

Kazanan kişi olup bu iki güzelliği denemek isterseniz ugün bitecek lan Kozmoda.com etkinliğine bekleriz. :) TIK TIK

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails