19 Aralık 2012 Çarşamba

Yılbaşı Alışverişi Bölüm - 1 "MUDO"


Bu sene yılbaşı ruhumu kaybetmiş gibi görünsem de alışveriş hastalığım aynı fikirde değildi.
Sezonu MUDO ile açtım ve devam ediyorum.
Şu an 3al2 öde kampanyası da var.
Ne zamana kadar sürecek bilmiyorumama bitme ihtimaline karşın bir gidin bakın derim.
Kupalar 7lira civarıydı, trikoyu 90'a aldım diye hatırlıyorum ama son gittiğimde 60 lira idi, emin değilim. Baykuşlu bardaktan ise 3al2öde ile 6 tane aldım. 13 lira ödedim 6 tanesi için.
Bluz da sanırım o civardaydı. Farklı farklı şifon bluzları var.
Hırka favorim ve inanılmaz sıcak tutuyor. :)

2. bölümde görüşmek üzere... :)


2 yorum:

Libra Makeup dedi ki...

Hepsi çok cici, güle güle kullan:) Bende Mudo'dan alışveriş yapmayı seviyorum. Herşey bir arada olunca alışverişte keyifli oluyor.

Libra MakeUp Blogspot

EcesDiary dedi ki...

Özellikle kupalara bardağa ve gömleğe bayıldım , güle güle kullanman dileğiyle :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails