6 Haziran 2010 Pazar

Oriflame Haul

En favori kremimim Ecollagen kırışık dolgunlaştırıcım ve anneme de Even Out leke yok edici serum başta olmak üzere oksijenli nemlendirici yüz spreyi, saç şekillendiriciler falan aldım. Hepsi biten ürünlerdi. Her ne kadar indirimde alınası birçok favori ürünüm olsa da ekonomimin şu sıralar çökmüş olmasından dolayı eksikleri tamamlamakla yetindim... Aç gözlülüğe gerek yok... :)

I purchased some of my favorites like Ecollagen Wrinkle Filler and Even Out dark spot fading concentrate for my mom.... I only bought what I needed... no need to be greedy... :)


4 yorum:

zuzu günlüğü dedi ki...

canım saç şekillendiricilerin fiyatı ne bide cherry mocha el kreminin fiyatı ne

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Jöle 6.90, sprey 9.90 el kremi ise üyelere kargo seçeneği ile alışveriş yaptıklarında kargo ücreti ödemek yerine (kargo ücretib 7tl) her ay belirlenen sabit ürünü hediye alıyorlar. Yani 7 tl yi kargoya değil de ayın ürününe vermiş oluyorsun... :D süper açıkladım...

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bu arada sevgililer günü kremiydi. koleksiyon ürünü yani....

isabel dedi ki...

ecollogeni ilk yazında okuyup almıştım ben de ;) sayende tanıştım ve çok memnunum :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails