18 Nisan 2013 Perşembe

Bahar Favorilerim

Son zamanlarda elim şu fotoğraftakilerden başkasına gitmiyor. Özellikle fırçalar her zaman favorm olacaklar.

1. fırça; "Real Techniques" buffing brush.
2. fırça; "Sigma" small contour: Allık için kullanıyorum. Mükemmel uygulama sağlıyor.
3.fırça: "Real Techniques" kaş fırçası
4. fırça: "Avon" eyeliner fırçası, gelmiş geçmiş en iyi eyeliner fırçası.


1- Oriflame "kohl pencil": Krem rengi kohl göz kalemi. Şeklinden de anlaşılacağı üzere 1/3'ini kullandım. 
2-YSL "Rouge Volupte" 29 tık tık
3- Mac "Unlimited" tık tık
4-Missha BB Cream: tık tık
5-Mac "smoke and mirros" palet: Favorim aslında alt ortadaki soğuk tonlu taupe rengi. Gözümün alt kısmına kalem niyetine kullanıyorum. Hayatım boyunca seveceğim yegane renk.

2 yorum:

Audrey dedi ki...

Fırçalar Real Techniques değil mi yahu? Ben mi yanlış okuyorum "by Samantha Chapman" yazısını? (:

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

evet Real Techniques.
ben de her seferinde, en baştan beri studio diye söylüyorum. Samantha fırçaların yaratıcısı. Youtube daki pixiwoo :)
uyandırdın beni saol :D heheh

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails